ابزار Atmos در Assassin’s Creed Shadows برای یوبی سافت بسیار مهم است، زیرا این فناوری جدید فضای شبیه سازی شده ای را ایجاد می کند که بر گیم پلی بازی تأثیر می گذارد.
Thierry Dansereau، مدیر فنی بازی، به VG247 توضیح داد که تمرکز زیادی روی آسمان وجود دارد. زیرا یک عنصر بصری ضروری است که به کیفیت و عمق تجربه بازی کمک زیادی می کند. Dansero در ادامه این مصاحبه توضیح داد که شبیه سازی ابرهای واقعی به یوبی سافت اجازه می دهد تا دنیایی پویا و همیشه در حال تغییر را به تصویر بکشد.
اما تفاوت اصلی در طراحی آسمان Assassin’s Creed Shadows نسبت به نسخه های قبلی این سری چیست؟ با توجه به رهبر فنی بازی، Maxime Baudouin، تفاوت به ابزار Atmos برمی گردد. Beaudoin توضیح داد:
در سایه های AC، کل سیستم آب و هوا شبیه سازی شده است. این بدان معنی است که ابرها پویا هستند و در طول زمان تغییر می کنند. این ابزار نه تنها ابرها را کنترل می کند، بلکه کل سیستم آب و هوا شامل بارش، باد، رطوبت زمین، رعد و برق و غیره را نیز پوشش می دهد.
Beaudoin همچنین خاطرنشان کرد که این تغییرات آب و هوایی نه تنها جنبه زیبایی دارد، بلکه به طور واقعی روی گیم پلی بازی نیز تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، در هنگام رعد و برق، NPCها به دلیل افزایش نویز و کاهش دید، در تشخیص پخش کننده مشکل خواهند داشت.
این ابزار همچنین ایجاد جلوه های طبیعی و کشیدن را برای هنرمندان بازی آسان تر می کند. آنها فقط باید برخی از پارامترها را تغییر دهند تا به طور خودکار یک منظره ابری ایجاد کنند. در نتیجه نیازی به طراحی دقیق شکل ابرها مانند بازی های قبلی نیست. در عوض، تیم فنی بر پیکربندی کلی تمرکز میکند و ابزار شبیهسازی جزئیات را پر میکند.
منبع: https://gamefa.com/1081796/assassins-creed-shadows-gameplay-will-be-affected-by-ubisofts-fancy-new-weather-tech/