آپدیت جدید Elden Ring مقیاس آسیب‌رسانی PvP را از PvE جدا می‌کند؛ اشاره به نقشه‌های جدید

استودیوی فرام سافتور به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی محبوب Elden Ring منتشر کرده است که علاوه بر اصلاح ده‌ها باگ مختلف، بخش PvP را نیز بهبود می‌دهد.

نکتۀ قابل توجه و هیجان‌انگیز حول به‌روزرسانی جدید Elden Ring این است که در دیتای بازی، شاهد اشاره به دو نقشۀ جدید هستیم. هنوز ماهیت اصلی این نقشه‌ها مشخص نیست، اما طرفداران حدس می‌زنند که به زودی از بستۀ‌الحاقی این عنوان رونمایی شود. همچنین، در دیتای پچ جدید، به قابلیت ری تریسینگ نیز اشاره شده است که فرام سافتور قبل از انتشار Elden Ring قول آن را داده بود.

بازی Elden Ring برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس قرار دارد.


منبع: https://gamefa.com/876955/the-latest-elden-ring-update-separates-damage-scaling-for-pvp-and-includes-references-to-new-maps/

همان‌طور که متذکر شدیم، پس از این آپدیت، بخش گسترده‌ای از آسیب ناشی از سلاح‌ها، جادوها، Ashes of War و … در بخش PvP (پلیر در مقابل پلیر) متفاوت از قسمت PvE (پلیر در مقابل دشمنان عادی) خواهد بود و خبری از اشتراک 100 درصدی میان این دو قلمرو نیست. مطمئناً این موضوع مهم‌ترین تغییر به وجود آمده خواهد بود که PvP را بهبود می‌دهد. فرام سافتور اعلام کرد که در آینده از این سیستم بهره خواهد برد تا به راحتی بتواند بخش PvP را در قالب خودش بهینه کند و دیگر نیاز نباشد به دلیل حضور یک سیستم مشترک، دغدغۀ بخش تک‌نفره و رویارویی با هوش‌مصنوعی را داشته باشد.

تبلیغات

این تنها تغییر اعمال شده نیست. ده‌ها باگ برطرف شده‌اند و برای تعادل بیشتر، شاهد تغییر آسیب‌رسانی و سرعت اعمال بخش عمده‌ای از سلاح‌ها هستیم؛ برخی از این تغییرات مختص PvP هستند، عده‌ای مشترک با بخش PvE و تعدادی نیز تنها در حالت PvE اعمال خواهند شد. از طریق این نشانی تمامی تغییرات و بهبودها را مطالعه می‌کنید.