
بروزرسانی: 29 خرداد 1404
استعاره: کارگردان ReFantazio در مورد مبارزات بازی صحبت می کند
به گفته کاتسورا هاشینو، کارگردان بازی Metaphor: ReFantazio، این بازی ترکیبی از نبردهای بی درنگ با مبارزات نوبتی است تا سبک مبارزه ای مانگا و فیلم ها را در بهترین حالت خود تداعی کند.

کاتسورا هاشینو در جدیدترین مصاحبه خود با پادکست رسمی ایکس باکس اشاره کرد که علیرغم داشتن نبردهای نوبتی، استعاره: ReFantazio به گونه ای تکامل یافته است که امکان حذف سریع دشمنان ضعیف تر همراه با برخوردهای استراتژیک شدید را فراهم می کند:
اگر با یک دشمن ضعیف می جنگید، می توانید از سیستم مبتنی بر اکشن برای شکست سریع آن ها استفاده کنید، اما زمانی که با دشمن قوی تری روبرو می شوید، به سیستم جنگ فرماندهی تغییر می دهید. این نشان دهنده سبک مبارزه مانگا و فیلم است، جایی که شخصیت اصلی به سرعت شخصیت ضعیف تر را شکست می دهد اما سپس با حریف قوی تری روبرو می شود. در طول این رویارویی، شخصیت اصلی ممکن است متحدین را احضار کند و از تمام توانایی های آنها برای رسیدن به پیروزی استفاده کند. این تعادل بین اکشن سریع و مبارزه استراتژیک، مدل بهبود یافته ای از سبکی است که در بازی های قبلی خود پیاده سازی کرده ایم.
Metaphor: ReFantazio جدیدترین بازی Atlus است که از زمان انتشار مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و اکنون بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس در دسترس است.


منبع: https://gamefa.com/1089699/metaphor-refantazio-combines-real-time-and-turn-based-battles-because-its-director-wanted-to-integrate-the-idea-of-manga-and-movie-style-combat/