اندازه‌ی Assassin’s Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است


این طور که به نظر می‌رسد خستگی طرفداران از سبک و سیاق سه Assassin’s Creed قبلی یعنی Origins ،Odyssey و Valhalla باعث شده تا یوبی‌سافت (Ubisoft) به سراغ ساخت Mirage برود.

تبلیغات

طرفداران Assassin’s Creed به یوبی‌سافت در خلق جهان کوچک‌تر Assassin’s Creed Mirage کمک کرده‌اند. آقای Stéphane Boudon، کارگردان خلاق این بازی، در مصاحبه‌ای جدید با GamesRadar گفته که به هنگام خلق Assassin’s Creed Mirage آن‌ها به چندین گروه مختلف گوش داده‌اند و اولویت اول صدای طرفداران بوده است:

Odyssey ،Origins و Valhalla همه بازی‌های عالی‌ای هستند که قول یک ماجراجویی حماسی را در یک فانتزی قوی می‌دهند. در میان طرفداران ما درخواست برای یک داستان شخصیت‌محورتر بر اساس پایه و اساس فرنچایز Assassin’s Creed را شنیدیم. ما با این ایده ارتباط برقرار کردیم و این شروع این پروژه بود.

بازی Assassin’s Creed Origins که در سال 2017 منتشر شد تغییر بزرگی نسبت به نسخه‌های قبلی سری Assassin’s Creed بود. این بازی بسیاری از المان‌های سری Assassin’s Creed که از زمان اولین بازی تا Syndicate در این فرنچایز حضور داشته‌اند را کنار گذاشت و به سمت ساختاری رفت که بیشتر شبیه به آثار نقش‌آفرینی بود. با این حال حتی بعد از Origins هم Odyssey و Valhalla عرضه شدند که جهان‌های عظیم‌تری هم داشتند و همین مهم طرفداران زیادی را خسته کرد.

Mirage به نوعی ادای احترامی به Assassin’s Creed اول است. البته وقتی Altair اولین قدم‌های خود و سری Assassin’s Creed را برداشت جهانی کوچک‌تر امری ضروری بود. اما به نظر می‌رسد که Mirage عمدا به سمت چنین ساختاری رفته است. این بازی در جهانی مشابه هم جریان دارد و ما را به بغداد قرن سیزدهم و خاور میانه می‌برد. هم‌چنین فرقه‌ی Assassin از اهمیت بسیار بالاتری در داستان برخوردار است.

بازی Assassin’s Creed Mirage در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC در دسترس است.

تبلیغات


منبع: https://gamefa.com/903692/assassins-creed-mirages-more-intimate-scale-was-directly-shaped-by-fans-exhausted-with-enormous-rpgs/