میخواهیم که این بازی از نظر بصری رقیب قابل توجهی باشد. یکی از مواردی که گروه سازنده بر آن تمرکز دارد، انیمیشن و فناوری انیمیشن است تا کیفیتِ تعامل بازیکن با محیط در State of Decay 3 افزایش پیدا کند.
مت بوتی

میخواهیم که این بازی از نظر بصری رقیب قابل توجهی باشد. یکی از مواردی که گروه سازنده بر آن تمرکز دارد، انیمیشن و فناوری انیمیشن است تا کیفیتِ تعامل بازیکن با محیط در State of Decay 3 افزایش پیدا کند.
مت بوتی
این بازی در تاریخی نامشخص برای رایانههای شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.
منبع: https://gamefa.com/883584/%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-state-of-decay-3-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%B5%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D8%B4/
استودیوی آندد لبز (Undead Labs) همچنان در سکوت خبری مشغول ساخت این بازی است. آخرین نمایش بازی به معرفی اولیه آن مربوط میشود. اکنون اما، به نظر میرسد که دلیل این سکوت خبری تلاش سخت این استودیو به جهت بالا بردن کیفیت بصری بازی است.
با توجه به آنکه بودجهی ساخت دو نسخهی پیشین State of Decay چندان زیاد نبود، این خبر میتواند برای هواداران مجموعه خوشحالکننده باشد. امید است که با تصمیمات ایکس باکس، State of Decay 3 به عنوان AAAای درخور تبدیل شود.
رئیس استودیوی ایکس باکس (Xbox Game Studios)، مت بوتی، در مصاحبهی اخیر خود با کانال یوتیوب Skill Up در رابطه با این عنوان صحبت میکند و شرایط توسعهی آن با استفاده از موتور بازیسازی آنریل انجین 5 (Unreal Engine) را شرح میدهد. او میگوید که استودیوی سازندهی Gears of War یعنی کوالیشن (The Coalition) در استفاده از این موتور به آندد لبز کمک میکند تا کیفیت بصری بازی در نهایت بتواند قدرتمند ظاهر شود.
مت بوتی (Matt Booty) در مصاحبهی اخیر خود اعلام کرده است که انتظار دارد بازی State of Decay 3 از نظر بصری کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.