
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
بازی Eternal Soul را مرور کنید
موضوعات Eternal می تواند اولین بازی های آجری زرد باشد ، از Stones گرفته تا استودیو و پیش بینی آینده آنها. اعضای تیم نامهای بزرگی مانند Dragon Age و Mass Effect دارند و تجربه کاری در Ubisoft دارند که تا حدودی انتظار می رود. اما آیا به نظر می رسد که این بازی AA به اندازه انتظارات بازیکنان است؟ در این بررسی ، ما می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم.

داستان این بازی به دنیایی به نام Enlave منتقل شد که در یک طراحی زیبا درست نیست و صحنه را به تصویر می کشد. در این دنیای رنگارنگ و جذاب ، ما در نقش مغز هستیم که به دنبال احیای سرزمین های اصلی ما است. در حقیقت ، مزیت منحصر به فرد آن در استفاده از سلاح های سرد و جادویی در همان زمان نهفته است که جوهر بازی را تشکیل می دهد. اما قبل از پرداخت به سایر قسمت های بازی ، می خواهیم نگاهی به روایت شکل های آن بیندازیم. صرف نظر از دیالوگ های طولانی و کسل کننده که بین گزینه های آنها چاره ای ندارند و در واقع هیچ گزینه خوبی یا بدی وجود ندارد ، ما با شخصیت های هرج و مرج روبرو هستیم ، اگرچه موضوع داغ این روزها ، از خواب بیدار می شویم. اما تیم ساختمانی این ادعا را کاملاً رد کرده است که آنها با هیچ شرکتی در رابطه با سیاست تنوع ، برابری یا DEI همکاری نکرده اند.

افرادی که نقش شخصیت اصلی را بازی می کنند ، دلیل جدی برای شرکت در این ماجراها به بازیکن نمی دهند و فقط چرخ های ناقص دستگاه داستان پردازی هستند. دیالوگ های بازی یک تصویر است ، با تصویری از هر دو حرف ، دیالوگ ها را با صدای نسبتاً خوبی نشان می دهد. متأسفانه ، دیالوگ ها بسیار طولانی و عاری از نکات خاص هستند که شما در نظر خواهید گرفت که آنها را بارها و بارها رد کنید. بنابراین من می خواهم موضوعات ابدی را قوی ترین نقطه بنامم ، و همان روایت ضعیف که کوتاه نیست ، و داستان اصلی ممکن است حدود 4 ساعت طول بکشد.

اگرچه احتمالاً از داستان بازی خارج می شوید ، اما طراحی جهان می تواند با سر شما مقابله کند. در این بازی زمینه های زیادی وجود دارد که هر یک از آنها شامل موجودات و عناصر خاص خود است ، و اگرچه بسیار متنوع هستند ، استفاده از مؤلفه آب و هوا منجر به تنوع خواهد شد. به عنوان مثال ، با کمبود آب بدن ، دما تا جایی افزایش می یابد که می توانید گرما را در محیط مشاهده کنید. در این حالت ، آتش سوزی می تواند خطر ایجاد آتش سوزی بزرگ را به خطر بیندازد. یا بعد از رسیدن فراست ، اگر مقاومت سپرهای شخصیت برای سرماخوردگی کم باشد ، این ممکن است منجر به مرگ اصلی شود.
در هر یک از این مناطق ، دروازه هایی به نام Loomgate وجود دارد که امکان سفر سریع یا یک سفر سریع بین نقاط مختلف بازی را فراهم می کند که البته ، نمی توانند پینگ پینگ را برای مراحل تغییر دهند. طبق سنت های معمول بازی های ویدیویی ، یک مرکز برای اپراتور وجود دارد ، مکانی برای به روزرسانی تجهیزات ، مدیریت منابع ، رویه ها و غیره است. با این حال ، موضوعات ابدی در بیشتر مراحل خود برای دستیابی به تحقیقات در مورد محور ، به سمت بسیاری از مناطق ، جمع آوری عناصر و بازگشت به نقطه شروع خلاصه شده است. این روال مخصوص کمپین بازی اصلی نیست و دوباره و دوباره در شرکت های فرعی دیده می شود.

در همین حال ، هر منطقه موجودات خوبی به نام Ark و Drake دارد که می تواند بازیکنی را برای برخی از عناصر و مهارت ها فراهم کند. شکار این موجودات ، به همراه موسیقی سرگرم کننده بازی ، در سایه های غول کلوسوس به ما یادآوری می کند. هر بار که آنها مناطق را ترک می کنند ، دشمنان نیز دوباره ظاهر می شوند و به اصل باز می گردند. بنابراین ما می توانیم توصیه های آنها را انجام دهیم. استفاده از سلاح های سرد در مبارزه با دشمنان معمولی که با یک تنوع نسبتاً خوب مشخص می شوند ، متأسفانه نه تنها اعتصاب های سنگین را منتقل می کند ، بلکه احساس می کند که اسفنجی که خوانده نمی شود هیچ آسیبی نمی بیند. این مشکل قبل از به روزرسانی چشمگیر سلاح ها و مجبور کردن بازیکن برای استفاده از جادوی استفاده ، واضح تر است. اما این در نبرد با الجهیر اتفاق نمی افتد و ما هنگام کشتن لحظات جالبی را می بینیم. البته این روند ادامه دارد و سرانجام پس از مدتی کسل کننده شد.

همانطور که در بالا ذکر شد ، در خانه امن شخصیت ما ، می توانیم به سیستم صنایع دستی و همچنین به روزرسانی و تجهیزات و جادوها دسترسی پیدا کنیم. بدون اغراق ، من تحسین می کنم که چگونه فرمولاسیون را در موضوعات ابدی انجام دهم. هر عنصری که می خواهید ایجاد کنید به مواد اولیه مونتاژ شده نیاز دارد و دست بازیکن برای استفاده از هر گروه باز است. هر یک از آنها تأثیر خاص خود را بر روی این عنصر دارند و این نه تنها فنی است ، بلکه در ظهور هر قطعه از سپرها یا سلاح هایی که شما می سازید ، بلکه اثر و رنگ دارد. چنین خلاقیت کمی اما جالب در عمل ماجراجویی باعث می شود بازیکن احساس رضایت کند.

بازی در PlayStation 2 از نظر فنی و بصری گزینه ای را به بازیکن نمی دهد و ما شاهد کاهش لاستیک های بتونی در مکان های خاص یا شلوغ هستیم که متعلق به تیم ساخت و ساز در بهبود نسخه واحد کنترل و مشکلات موتور ANREL است ، از آنجا که بازی ، دارای مناظر زیبا و پراکنده است ، اما ما باید با دریافت نرخ فریم ثابت و ثابت ، خروجی نوری ساده را به ما اجازه دهیم.
با نگاهی به جلوه های بصری و مدل های نخ ابدی ، ما به یاد می آوریم که Fenyx Immortals Fenyx Rising و Fortnite است ، و این شباهت فقط یک ظاهر نیست. شباهت های اساسی در راه بازی کردن در زمینه بازی در زمینه شنبلیله به دلیل حضور اعضای سابق در Ubisoft Quebec در بازی های آجری زرد از ذهن خارج نشده است. همچنین طیف گسترده ای از تخریب در بازی وجود دارد ، مانند استفاده از Pickaxe در Fortnite ، با سلاح های خود ، می توانید درختان ، سنگ های مختلف و موارد دیگر را از بین ببرید.

در بخشی از گیم پلی ، رشته های ابدی توسط Assassin\'s Creed مطرح شد و می توان گفت که تقریباً می توانیم در محیط بازی صعود کنیم ، و گرچه گاهی اوقات باید انتظار خطاهای خنده دار را داشته باشید ، اما آزادی کار هنوز راه است. آزادی کار در این مرحله به پایان نمی رسد و نحوه انجام بیشترین اقدامات این است که می توانید کار را حتی بدون کشتن موجودات شیطانی در راه خود به پایان برسانید. به عنوان مثال ، دشمنان چندین بار فریب خورده بودند و پس از فرار ، من با استفاده از جادوی دیوار یخ ، یک دیوار یخ درست کردم و از ورود دشمنان به اتاق برای تکمیل تئاتر یا استفاده از جادوی مغز دیگر جلوگیری کردم. دره یا ارتفاع ساختمانها ، خنده دار و جالب است.

نکته دیگری که می توان کار سخت تولید کننده و Anrel Engin را در نظر گرفت ، فیزیک آتش و سرما در بازی است. در اوایل ، فیزیک و تأثیر واقعی آن بر اصلی و محیط ، که کمتر رایج است ، خواهید یافت.
آزادی بزرگی برای ارائه وظایف اصلی وجود دارد و کامل نیست. این بازی یک بار چندین کار مختلف را در مقابل بازیکن قرار می دهد که هر یک از آنها از چندین بخش تشکیل شده است ، اما بیشتر آن نسخه ای است که به آن مسیر گفته می شود و ما را در سالهای اخیر به عنوان عناوین Ubisoft یادآوری می کند. همچنین ، توضیحات مربوط به برخی از کارها کمتر از حد معمول است و احتمالاً برخی از بازیکنان جوانتر گیج می شوند.
ابدیت
من می توانم رشته های ابدی مانند آلفا از اولین بازی بازی را در نظر بگیرم ، اگر ایده های شگفت انگیز سازنده بالغ تر باشد ، مطمئناً ما یک نام مستعار سرگرم کننده تر خواهیم گرفت که می تواند لحظات بی نظیری را در ذهن ما کسب کند. اما به دلیل استفاده سطحی از ایده ها ، موضوعات ابدی به جای دیدن هویت خودشان ، به عنوان یک عنوان تبدیل شده اند ، ما دائماً بازی وام را با الهام از آن می بینیم. این البته ، ما را نسبت به آینده تیم بازی های آجر زرد بدبین نمی کند ، زیرا اگر منابع و زمان کافی داشته باشند ، رشته های ابدی را نشان می دهند ، ایده های جذاب روی کاغذ دارند و می توانند بر این امر غلبه کنند.
نکات مثبت:
- جلوه های بصری شگفت انگیز
- فیزیک مختلف آتش و یخ
- یک فرمول جذاب و سیستم به روزرسانی
- پاس و نوازنده آنها
منفی:
- یک جدید
- سطح
- مراحل تکراری را طراحی کنید
- کمپین بسیار طولانی
- حل کردن یک قاب بتونی
1
این بازی در PS5 و بر اساس کد ارائه ناشر (بازی های آجری زرد) با تجربه و معاینه

منبع: https://gamefa.com/1123626/eternal-strands-review/