بازی Final Fantasy 16 دارای قابلیت شروع مجدد و درجۀ سختی جدیدی است

بازی Final Fantasy 16 در تاریخی نامشخص از تابستان 2023 برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

(Squatlatex(Ragnorak is comingMohsenj74


منبع: https://gamefa.com/883824/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-final-fantasy-16-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9-%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF-%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D8%AC%DB%80-%D8%B3/

به گفته‌ی کارگردان Final Fantasy 16 در یک مصاحبه، این عنوان دارای قابلیت شروع مجدد (+New Game) است و از درجه‌ی سختی جدیدی بهره می‌برد.

شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) پیش‌تر وجود سازوکار پشتیبانی را در Final Fantasy 16 تأیید کرده بود که بر میزان دشواری بازی تأثیر می‌گذارد و تجربه‌ی این عنوان را برای افرادی که تجربه‌ی چندانی در بازی‌های اکشن ندارند، تسهیل می‌کند.

تا کنون، جزئیات چندانی از تنظیمات درجه‌ی سختی بازی منتشر نشده بود، اما کارگردان هیروشی تاکای (Hiroshi Takai) در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت 4Gamer اعلام نمود که درجه‌های مختلف سختی این عنوان شامل حالت داستانی، حالت اکشن و حالتی جدید برای بازی‌بازان حرفه‌ای می‌شود. علاوه بر آن، بازی از قابلیت شروع مجدد (+New Game) پشتیبانی می‌کند که بازیکنان می‌توانند با تمامی دارایی‌ها، مهارت‌ها و ارتقاهای پیشین خود به تجربه‌اش بپردازند و با دشمنانی سخت‌جان‌تر رو به رو شوند.

تبلیغات

کاربری با نام Genki_JPN در توییتر ترجمه‌ای از مصاحبه‌ی مذکور منتشر کرده است که بنا بر آن، حالت داستانی اجازه می‌دهد بازیکنان بر روایت بازی تمرکز کنند و نگران نبردها و احتمال شکست نباشند. حالت اکشن نیز چندان دشوار نخواهد بود، اما بازیکنان را کمی به چالش می‌کشد تا مبارزاتی لذت‌بخش‌تر را شاهد باشیم.