img-fluid
انتشار: شهریور 24، 1402
بروزرسانی: 29 خرداد 1404

img-fluid

تبلیغات

این بدان معناست که ما می توانیم از اهرم ها استفاده کنیم، به عبارتی ترجیحات بازیکنان را در مورد اینکه چگونه می خواهند بازی را تجربه کنند، در نظر بگیریم و همچنین مطمئن شویم که از تمام ویژگی های نمایشگر آن ها در کنسول نیز استفاده می کنیم. بنابراین، چه تلویزیون VRR داشته باشید، چه نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چه دوست داشته باشید بازی را با ۶۰ ،۳۰ یا ۴۰ فریک تجربه کنید، در صورتی تلویزیون ۱۲۰ هرتزی دارید، ما می توانیم همه چیز را برای بهترین استفاده از این فناوری تنظیم کنیم.

اساس تصمیم ما بر رندر اشیا بر این است که ما دوست داریم رزولوشن پویا باشد و سپس یک راه حل موقتی anti-aliasing بسیار قوی داریم که به ما اجازه می دهد آن را بالا و پایین کنیم و اثرات متمایز کننده متفاوتی را با متریال و چیزهای موجود در صحنه انجام دهیم.

فیتزجرالد سپس به صحبت در مورد گزینه های گرافیکی در Marvel’s Spider-Man: Miles Morales و نسخه ی پلی استیشن ۵ بازی Marvel’s Spider-Man Remastered پرداخت:

شکی نیست که Marvel’s Spider-Man 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین سال جاری میلادی به شمار می رود. اینسامنیاک گیمز به تازگی تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی را منتشر کرد که فعالیت های جهان باز مختلفی را که شهر نیویورک در این اثر ارائه می دهد، به نمایش می گذارد. حال اخیراً اطلاعاتی از حالت ری تریسینگ این بازی و نرخ فریم ارائه شده در زمان فعال بودن آن منتشر شده است.

مایک فیتزجرالد (Mike Fitzgerald)، مدیر بخش تکنولوژی اینسامنیاک گیمز، به تازگی در مصاحبه ای جدید با رسانه ی IGN تایید کرده است که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در حالت ری تریسینگ با نرخ ۳۰، ۴۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می شود و از نمایشگرهای VRR و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند.

منبع: Gamingbolt



منبع: https://gamefa.com/977734/marvels-spider-man-2-supports-30-fps-40-fps-and-60-fps-with-ray-tracing-always-on/بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) همچنین تایید کرده است Marvel’s Spider-Man 2 از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز در پلی استیشن ۵ بهره می برد.

ما حالت Fidelity را داشتیم که رزولوشن ۴K کامل در بازتاب های ری ترسینگ را داشت و همچنین یک حالت عملکرد داشتیم که ری تریسینگ را غیرفعال می کرد و با وضوح کمتری رندر می\u200e شد. سپس در نزدیکی زمان عرضه ی بازی توانستیم حالتی به نام حالت عملکرد RT را اضافه کنیم که سعی می کرد بهترین کیفیت از هر دو حالت مذکور باشد.

وی در این باره می گوید: