بررسی و مقایسه گرافیکی تریلر Final Fantasy 7 Rebirth با نسخه اورجینال

تبلیغات

آیا در دنیایی که نجات پیدا می‌کند خواهی بود؟

در دو نقطه از تریلر شاهد کلاود و یوفی با لباسی متفاوت از پوشش معمول آن‌ها هستیم؛ اینکه بازیکن میتواند ظاهر شخصیت‌ها را تغییر دهد، یا اینکه این تغییرات فقط در بخش‌هایی خاص اعمال می‌شوند معلوم نیست.

در اواخر تریلر شاهد رونمایی نصفه-نیمه وینسنت ولنتاین هستیم که البته چهره او نمایش داده نمی‌شود.

“وقت Reunion است، زمانی که دنیاها گِرد هم آمده و ترکیب می‌شوند.”

الکساندر، از عجیب‌ترین سامِن‌های سری که باتوجه به فضای پشت سر او، مبارزه با این موجود در یک مرحله وی‌آر انجام خواهد شد.

تریلر با نمایش نسخه‌‌ای متفاوت از نبرد پایانی در FF7 Remake، و سخنی از سفیروث تمام می‌شود :

تریلر انگلیسی:

تریلر ژاپنی (در پایین صفحه):

با‌توجه به وجود نوار ATB میتوان به این نتیجه رسید که سفیروث در این بخش یک شخصیت‌‌ قابل‌کنترل است، اما اینکه کنترل او تا چه‌ حد ممکن است واضح نیست.

اسکوئر انیکس همچنین رِندر‌های جدیدی از بازی منتشر کرده که در آن‌ تعدادی از شخصیت‌ها با ژِستی مشابه طراحی‌‌‌‌ اصلی آن‌ها دیده می‌شوند:

بر اساس این دیالوگ، می‌توان انتظار داشت که رویداد Reunion در فاینال فانتزی ۷ ریبرث از نسخه اصلی متفاوت باشد و در آن اتفاقی رخ دهد که منجر به یکی‌ شدن دنیاها/خط‌های‌زمانی شود. اینکه نقشه نهایی سفیروث چیست و یکی‌ شدن دنیاها در آن چه تاثیری دارد، در حال حاضر مشخص نیست و باید تا انتشار بازی برای فهمیدن آن صبر کنیم.

تریلر ژاپنی :

Final Fantasy 7 Rebirth دنباله‌‌ای بر Final Fantasy 7 Remake و دومین قسمت از سه‌گانه بازسازی Final Fantasy 7 محسوب می‌شود. آخرین تریلر این بازی که در جریان رویداد State of Play هفته گذشته منتشر شد، اطلاعات زیادی از این بازی به‌نمایش می‌گذارد. در این مقاله، به بررسی اطلاعات داستانی موجود در این تریلر و مقایسه تفاوت‌های گرافیکی میان ریبرث و نسخه اصلی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

“زمان موعود برای Reunion فرا رسیده، وقتی که دنیا‌ها یکی می‌شوند.”

کوجاتا؛ سه چهره، سه المان.

اودین

بالا شخصیت کِت‌شی (Cait sith) را مشاهده می‌کنید که به‌عقیده بسیاری از بازیکنان، ضعیف‌ترین شخصیت قابل‌بازی در نسخه اصلی بود. باید دید که گیم‌پلی او در نسخه ریبرث چگونه‌ خواهد بود.

اتومبیل باگی

در صحنه بعدی زَک را مشاهده میکنیم که همچنان در سِکتور پنج قرار دارد و برای انجام کاری، از شخصیتی درخواست می‌کند که برای مدتی مراقب کلاود باشد. با توجه به مواردی همچون حضور زَک در سکتور پنج و جدا شدن موقت او از کلاود، این صحنه به احتمال زیاد قبل از صحنه پُست‌کردیتِ DLC یوفی رخ می‌دهد. در بستۀ‌الحاقی زَک را مشاهده کردیم که به کلیسای سکتور پنج رفته است.

سپس تریلر به نمایش چند مورد از دشمنان به‌یاد‌ماندنی بازی اصلی پرداخته و حملات‌ گروهی شخصیت‌های مختلف از جمله کلاود و سفیروث را نشان می‌دهد که در فلش‌بک نیبِلهایم رخ می‌دهد.

گُلد‌ ساسِر (Gold Saucer) از به‌یاد‌ماندنی‌ترین لوکیشن‌ها در نسخه اصلی فاینال فانتزی ۷ بود؛ یک شهربازی عظیم که سرگرمی‌های متنوعی را ارائه می‌داد. با شرکت در مینی‌گیم‌های مختلف موجود در گُلد ساسِر و بسته به عملکردتان، می‌توانستید امتیاز کسب‌ کرده و از آن امتیاز برای خرید آیتم‌ها و تجهیزات مختلف از جمله قدرتمند‌ترین لیمیت‌بریک کلاود استفاده کنید.

گُلد ساسِر

پرورش نژادهای مختلف چوکوبو با رنگ‌های متفاوت، قابلیت‌های گوناگونی همچون بالا‌رفتن از کوه، پرواز، شِنا و… را برای دسترسی به مناطق مختلف جهانِ بازی به گروه می‌دهد.

تریلر انگلیسی :

*این مقاله حاوی اسپویل برای FF 7 Remake است*

دنیا نجات خواهد یافت، ولی تو چطور؟

پس از اتفاقاتی که در مرحله پایانی FF 7 Remake رخ داد، داستان بازی می‌تواند به هر جایی برود و قرار نیست ادامه داستان و وقایع آن کاملا مشابه نسخه اصلی باشد. اولین ثمره این تغییر که در پایان FF 7 Remake شاهد آن هستیم، زنده ماندن زَک پس از درگیری با نیروهای شینرا و پیشروی او و کلاود به‌سوی میدگار است؛ اتفاقی که در نسخه اصلی FF7 رخ نداد و درگیری با نیروهای شینرا منجر به مرگ زَک شد. تئوری‌های مختلفی درباره چگونگی امکان زنده ماندن زَک شکل‌ گرفته‌اند، اما مطرح‌ترین‌ آن‌ها، وجود چند خط‌زمانی/دنیای مختلف بود؛ به این شکل که وقایع مربوط به کلاود و گروه که در طول FF 7 Remake دنبال می‌کردیم در یک خط‌زمانی/دنیا جریان داشته، و وقایع مربوط به زنده‌‌ ماندن زَک نیز در یک خط‌زمانی/دنیای دیگر رخ می‌دهند. طبق اطلاعات موجود در تریلر جدید، این تئوری صحیح بوده و در چند نقطه از تریلر، بازی به وجود داشتن چند خط‌زمانی/دنیا مختلف اشاره می‌کند‌‌. تریلر در مقدمه، نمایی از میدگار در آوار را نشان می‌دهد؛ اتفاقی که بر‌ اساس تریلر قبلی، توسط گردباد عظیمی که در پایان FF 7 Remake ایجاد شد به وجود آمده است. سپس زَک را مشاهده می‌کنیم که خود و کلاودِ بیهوش را به سِکتور پنج رسانده. در نهایت متنی نمایش داده می‌شود که درباره شخصیتی نامعلوم سوالی مطرح می‌کند:

میدگار زولوم، از بدنام‌ترین دشمنان بازی اصلی که سدی محکم برای پیشروی بسیاری از بازیکنان بود.

Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.


منبع: https://gamefa.com/979233/final-fantasy-7-rebirth-trailer-vs-original-game/

۶۰ ثانیه بعدی تریلر مونتاژی از صحنه‌ها و مناطق مختلف از نسخه اصلی را نشان می‌دهد‌ که در آن برای اولین‌بار شاهد گیم‌پلی شخصیت کِت‌شی (Cait Sith)، پرورش چوکوبو و کنترل اتوموبیلِ باگی (Buggy) هستیم:

مینی‌گیم رِژه در جونان

راکتور تخریب‌شده در گونگاگا