بلوبر تیم ریمیک Silent Hill 2 را با علاقه‌ی شخصی می‌سازد

شهر Silent Hill با استفاده از بهترین فناوری روز بازسازی شده است. تمام موجودات در آن هم با جلوه‌های بصری ترسناک‌تر از نو طراحی شده‌اند. هوش مصنوعی مبارزه‌ی دشمنان هم بهبود یافته است. به علاوه جلوه‌های بصری و صوتی، تجربه‌ی داستانی بازی تمرکز اصلی ما بوده است. ما مطمئن شدیم که هر شخصیت بیان احساسی عمیقی داشته باشد، در حالی که به سناریوهای بازی اصلی وفادار مانده‌ایم.

شاید به این فکر باشید که چرا استودیوی بلوبر تیم به جای Silent Hill اول به سراغ بازی دوم این سری رفت:

رئیس بخش تولید استودیوی بلوبر تیم یعنی آقای کسپر میشالسکی (Kacper Michalski) به صحبت در مورد توانایی این استودیو در بازسازی بازی Silent Hill 2 پرداخت. او ابتدا در مورد این مهم صحبت کرد که اصلا چگونه کونامی (Konami) در وهله‌ی اول به سراغ آن‌ها آمد:

متاسفانه مجموعه‌ی Silent Hill HD Collection کمی به شهرت این بازی ضربه زد. این مجموعه قرار بود شامل ریمستر Silent Hill 2 و Silent Hill 3 برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 باشد. با این حال این ریمستر شامل نرخ فریم ضعیف و عدم هماهنگی صوت بود. همین مهم باعث شده تا ریمیک بلوبر تیم حتی از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. کسپر هم کمی در مورد کارهایی که بلوبر تیم برای این ریمیک انجام داده صحبت کرده است:

تبلیغات


منبع: https://gamefa.com/901149/bloober-team-chose-to-remake-silent-hill-2-because-they-grew-up-on-it/

کونامی چندین پیشنهاد را از استودیوهای مختلف دریافت کرده بود. ما یکی از این استودیوها بودیم. همان‌طور که می‌بینید ما به شدت خوش‌شانس و هم‌چنین به شدت عاشق نه تنها سری Silent Hill بلکه ژانر وحشت بقا بودیم.

بازی Silent Hill 2 که اصالتا در سال 2001 برای پلی استیشن 2 عرضه شده، واقعا اثری مهم‌تر از Silent Hill اول بوده و توانسته به یکی از تاثیرگذارترین بازی‌های تاریخ تبدیل شود. در حالی که انتخاب پلی استیشن 2 به عنوان پلتفرم مقصد به تیم کونامی اجازه داد تا از فناوری‌های پیشرفته‌تری استفاده کنند، جذابیت اصلی Silent Hill 2 بدون شک داستان آن است. داستان این بازی با الهام از کتاب جنایات و مکافات فئودور داستایوفسکی (Fyodor Dostoevsky) نوشته شده و رگه‌هایی از آثار دیوید کروننبرگ (David Cronenberg) و آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) هم در آن به چشم می‌خورد.

تبلیغات

بلوبر تیم (Bloober Team)، سازنده‌ی ریمیک جدید بازی Silent Hill 2، گفته که این فرصتی عالی برای معرفی یکی از کلاسیک‌های ژانر وحشت بقا به نسلی جدید است.

کسپر گفته که نمی‌تواند فعلا تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی را اعلام کند، اما رئیس بلوبر تیم پیش از این گفته بود که کار این استودیو با Silent Hill 2 Remake تقریبا تمام شده است. Silent Hill 2 Remake در حال حاضر به مدت سه سال در دست توسعه بوده و بعید نیست که حتی همین امسال هم شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

بازی Silent Hill 2 Remake در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و پلتفرم PC در دست توسعه است. این بازی به مدت 12 ماه انحصاری کنسولی پلی استیشن خواهد بود.

Silent Hill 2 یکی از بهترین بازی‌های وحشت روانشناختی در تاریخ است. ما با این بازی بزرگ شدیم و این بازی یکی از منابع الهام اصلی استودیوی ما است. ما عاشق داستان Silent Hill 2 هستیم. برای اعضای استودیوی بلوبر تیم این بازی اثری کلاسیک است.