
بروزرسانی: 03 خرداد 1404
بلومبرگ: توسعه \u200eدهندگان Redfall نمی خواستند این بازی را بسازند

آرکین همیشه و برای تمامی پروژه های خود کمتر از مقدار لازم نیرو داشته است، اما در مورد Redfall، اقدامات فرسایشی نیز یک مشکل جدی بودند. با توجه به افراد آگاه از وضعیت، تا انتهای پروسۀ ساخت Redfall، حدود ۷۰ درصد از اعضای تیم آرکین آستین که روی Prey کار کرده بودند، این استودیو را ترک کردند.
برای روشن سازی هر چه بیشتر، باید بگویم منظور از این که «بسیاری از سازندگان» نمی خواستند Redfall را توسعه دهند، منظورم افراد دخیل در پروسۀ ساخت است؛ تیم رهبری آرکین یک موضوع دیگر به حساب می آید.
بازی Redfall مدتی پیش عرضه شد، عملکرد بسیار ضعیفی را از خود بر جای گذاشت و نتوانست نظر منتقدین یا گیمرها را به خود جلب کند.