تریلر معرفی بازی Wild Hearts از EA و کوئی تکمو منتشر شد؛ تاریخ انتشار
اگرچه، در بحث طراحی پایه، به صورت کامل جهت تمرکز روی مخاطبان غربی قدم بر نمیداریم و به عنوان یک توسعهدهندۀ ژاپنی، سعی بر ساخت چیزی داریم که به نظرمان سرگرمکننده است. EA نیز همین عقیده را دارد و کاملاً برای نوآوری ما احترام قائل است.
یکی از چالشهایی که با آن روبرو شدیم، ساخت عنوانی یونیک و سازگار با مخاطبان جهانی بود که تمام بازیبازان دنیا جذب آن شوند. جهت دستیابی به این موضوع، برای نمونههای اولیه و آزمایشی و برطرف کردن مشکلات، زمان خیلی زیادی را صرف کردیم.
– Kotaro Hirata
در ادامه شما را به تماشای اولین تریلر بازی Wild Hearts دعوت میکنیم:
بسیار به این موضوع توجه داشتیم که میخواستیم مخاطبان غربی زیادی بازیهای ما را تجربه کنند و بازخوردهای زیادی از دید غربیای که EA داشت در جزئیات مختلف دریافت کردیم که به ما کمک کرد تا بخشهای نیازمند به سازگاری را درست کنیم.
معاون بخش تجارت جهانی الکترونیک آرتس، استورات لنگ (Stuart Lang)، نیز دربارۀ EA Originals صحبت کرد و گفت که این لیبل به استودیوهای خلاق و نوآوری چون اُمگا فورس (Omega Force) و بازیبازانی که به دنبال جهانها و روایتهای تازه هستند، اختصاص دارد.
بازیکنان میتوانند نقشۀ نبردهای خود را بچینند و به دیگر شکارچیان دنیا ملحق شده یا به تنهایی مأموریتهای ویژه و شکارها را به پایان برسانند. بازی شامل صداگذاریهای انگلیسی، ژاپنی، فرانسوری، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی میشود.
معاون اجرایی کوئی تکمو، یوسوکه هایاشی (Yusuke Hayashi) گفته است که هدف از ساخت این دنیای سرزنده و وحشی، تنها نمایش تکامل و تهدید ایجاد شده از طرف Kemonoها نبوده، چراکه دنبال راهی بودند تا خلاقیت را در هستۀ تجربۀ این بازی قرار دهند و در زمینۀ سبک شکار هیولاها ساختارشکنی کنند. آقای هایاشی همچنین متذکر شد که در طراحی Karakuri، بسیار تلاش کردهاند تا با نبردها سازگار باشد و مشتاقند که طرفداران از این سازوکارهای قدرتمند برای مبارزه با هیولاهای غولپیکر و پیمایش در جهان بازی استفاده کنند.
آقای Edagawa نیز در همین راستا افزود:
امروز اولین تریلر و جزئیات جدیدی از بازی Wild Hearts منتشر شد. همچنین، تأِیید شده است که این بازی در تاریخ 28 بهمن 1401 (17 فوریه 2023) برای کنسولهای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و از طریق فروشگاههای استیم، اپیک گیمز و Origin برای پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
بازی Wild Hearts در فضای فانتزی فئودال ژاپن جریان دارد، جایی که بازیبازان به کمک Karakuri، مکانیزمهای سطح بالایی که از یک تکنولوژی باستانی و از دست رفته منشأ میگیرند، با هیولاهای غولپیکری به نام Kemono مبارزه میکنند.
از ابتدا تا انتها، ایدۀ ما ساخت یک بازی سبک شکار با استایل ژاپنی برای نسل جدید بود، اما این موضوع در یک شب اتفاق نیفتاد.
بازیکنان وارد سرزمینی به نام Azuma خواهند شد که میتوانند سفر خود را به صورت تک نفره یا در حالت Co-op به همراه دو نفر از دوستان خود پیش ببرند. قابلیت کراس پلتفرم نیز برای تمامی پلتفرمهای مقصد وجود دارد.
الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و کوئی تکمو (Koei Tecmo) با انتشار تریلری از بازی بزرگ سبک شکار خود، یعنی Wild Hearts، رونمایی کردند.
کارگردانان کوئی تکمو، Kotaro Hirata و Takuto Edagawa، در مصاحبهای با IGN، دربارۀ همکاری با EA و چگونگی ساخت بازیای در سبک شکار که برای همۀ مخاطبان جذاب باشد، صحبت کردند.