تعداد توسعه‌دهندگان فرنچایز Assassin’s Creed به ۲,۸۰۰ نفر خواهد رسید

یوبیسافت قصد دارد به شکل قابل توجه‌ای تعداد توسعه‌دهندگان فرنچایز Assassin’s Creed را افزایش دهد و تمرکز خود را بیش از پیش روی این سری بگذارد.

به طور کلی، هم‌اکنون ۶ بازی از سری Assassin’s Creed مراحل توسعه را طی می‌کنند و یوبیسافت قصد دارد به شکلی ویژه‌تر روی این برند تمرکز کند.

به عنوان بخشی از بازیابی و تخصیص مجدد نیرو و منابع، ما قصد داریم تعداد استعدادهایی که روی برند Assassin’s Creed کار می‌کنند را در سال‌های پیش‌ِ رو ۴۰ درصد افزایش دهیم.

شرکت یوبیسافت اخیراً با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. بازی در دست ساخت این کمپانی از Avatar تا تاریخی نامعلوم و Skull & Bones نیز مدتی پیش برای ششمین بار تاخیر خورد. از سوی دیگر، پروژه‌های زیادی نیز توسط این کمپانی لغو شده‌اند. رسانۀ Insider-Gaming مدتی پیش گزارش داد که علاوه بر Assassin’s Creed Nexus و پروژه‌هایی مانند Red و Hexe، سه بازی دیگر نیز از سری Assassin’s Creed وجود دارند که مراحل اولیه‌ ساخت و فاز طراحی مفهومی را سپری می‌کنند. این بازی‌ها که با عناوین Codename Nebula ،Raid و Echoes شناخته می‌شوند، توسط استودیوهای مختلفی توسعه می‌یابند و تفاوت‌های بسیار زیادی با بازی‌های قبلی Assassin’s Creed خواهند داشت. به گفته یکی از منابع، یوبیسافت تمام تمرکز خود را روی Assassin’s Creed و چند مجموعه‌ی بزرگ دیگر گذاشته است.

Wcw


منبع: https://gamefa.com/938839/%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%86%DA%86%D8%A7%DB%8C%D8%B2-assassins-creed-%D8%A8%D9%87-2800-%D9%86/تبلیغات

ایو گیلموت (Yves Guilemot) در جلسۀ مالی اخیر شرکت یوبیسافت اعلام کرد که هدف آن‌ها گسترش تیم‌هایی است که روی نسخه‌های مختلف سری Assassin’s Creed کار می‌کنند. وی در این باره گفت:

در حال حاضر، ۲,۰۰۰ نفر روی فرنچایز Assassin’s Creed کار می‌کنند؛ رقمی که با تعدیل نیروی رخ داده در یک سال گذشته، با آن مواجه هستیم. با افزایش ۴۰ درصدی نیروی کار، تعداد این توسعه‌دهندگان خلاق به ۲,۸۰۰ نفر خواهد رسید. یوبیسافت به طور همزمان روی عناوینی مانند Skull and Bones ،The Crew Motorfest ،Avatar: Frontiers of Pandora و چندین بازی دیگر نیز کار می‌کند.