با وجود اینکه مدت زیادی از انتشار Ghost of Tsushima می گذرد اما من به تازگی آن را تمام کرده ام. به شدت از آن لذت بردم و قسمت آخرِ آن فوق العاده بود.
بازی Ghost of Tsushima به واسطه پس زمینه داستانی و روایت رویدادهای آن در ژاپن فئودالی، از زمان انتشار تاکنون مورد توجه بازی سازان و توسعه دهندگان برجسته ای از سرزمین آفتاب قرار گرفته است. به عنوان مثال سال ها پیش نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه کننده سری Final Fantasy، این بازی را سرشار از عشق به آثار آکیرا کوروسارا (Akira Kurosawa) ارزیابی کرد و قبل از او هم توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، خال مجموعه Yakuza، به تحسین و ستایش این عنوان پرداخته بود.
خالق Resident Evil و یکی از توسعه دهندگان افسانه ای دنیای بازی ها، از عنوان Ghost of Tsushima لذت برده و آن را ستوده است.
اینکه می دانیم مردی که در شکل دادن صنعت بازی های ویدیویی تاثیری غیرقابل انکار داشته و برخی از بزرگ ترین بازی های تاریخ این عرصه را تولید کرده، اینطور از عنوانی دیگر تعریف می کند، جالب و در نوع خود تامل برانگیز است. Ghost of Tsushima بازی بود که اگرچه عده زیادی سرسختانه هوادار آن هستند اما بسیاری آن را به خاطر ضعف هایی چون تکراری شدن مراحل، مورد انتقاد قرار می دهند.