تعریف و تمجید شینجی میکامی از بازی Ghost of Tsushima
انتشار: اردیبهشت 26، 1402
بروزرسانی: 03 خرداد 1404

تعریف و تمجید شینجی میکامی از بازی Ghost of Tsushima

تبلیغات
Ghost of Tsushima هم اکنون روی پلتفرم های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ قابل بازی است. با توجه به ویدیوی تبلیغاتی ماهِ ژانویه شرکت سونی، احتمالاً نسخه دوم این بازی نیز در دست ساخت قرار دارد.

منبع: PushSquare



منبع: https://gamefa.com/938827/another-legendary-japanese-dev-praises-ghost-of-tsushima/

حال اما نوبت به توسعه دهنده افسانه ای دیگری از کشور ژاپن رسیده است تا لب به ستایش ساخته اخیر استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) بگشاید. شینجی میکامی (Shinji Mikami)، خالق فرنچایز Resident Evil و کارگردان نسخه های اول و چهارم مجموعه، با انتشار توییتی در حساب شخصی خود اعلام کرد که از Ghost of Tsushima و خصوصاً قسمت آخر آن، به شدت لذت برده است:

با وجود اینکه مدت زیادی از انتشار Ghost of Tsushima می گذرد اما من به تازگی آن را تمام کرده ام. به شدت از آن لذت بردم و قسمت آخرِ آن فوق العاده بود.

شینجی میکامی
بازی Ghost of Tsushima به واسطه پس زمینه داستانی و روایت رویدادهای آن در ژاپن فئودالی، از زمان انتشار تاکنون مورد توجه بازی سازان و توسعه دهندگان برجسته ای از سرزمین آفتاب قرار گرفته است. به عنوان مثال سال ها پیش نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه کننده سری Final Fantasy، این بازی را سرشار از عشق به آثار آکیرا کوروسارا (Akira Kurosawa) ارزیابی کرد و قبل از او هم توشیهیرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، خال مجموعه Yakuza، به تحسین و ستایش این عنوان پرداخته بود.

خالق Resident Evil و یکی از توسعه دهندگان افسانه ای دنیای بازی ها، از عنوان Ghost of Tsushima لذت برده و آن را ستوده است.

اینکه می دانیم مردی که در شکل دادن صنعت بازی های ویدیویی تاثیری غیرقابل انکار داشته و برخی از بزرگ ترین بازی های تاریخ این عرصه را تولید کرده، اینطور از عنوانی دیگر تعریف می کند، جالب و در نوع خود تامل برانگیز است. Ghost of Tsushima بازی بود که اگرچه عده زیادی سرسختانه هوادار آن هستند اما بسیاری آن را به خاطر ضعف هایی چون تکراری شدن مراحل، مورد انتقاد قرار می دهند.