تهیه کننده Final Fantasy 16 از دلایل انحصار بازی روی پلی استیشن 5 می‌گوید

علاوه بر این، یوشیدا می‌گوید که سونی در بخش تبلیغات بازی در سطح جهانی به آن‌ها کمک خواهد کرد. همچنین عدم نیاز به انتشار Final Fantasy 16 برای چندین پلتفرم، به این معنی است که اسکوئر انیکس می‌تواند زمان زیادی را در مواردی مانند بهینه‌سازی تلف نکند. داشتن پشتیبان فنی و تبلیغاتی عامل مهمی در تصمیم‌ سازندگان برای تبدیل FF16 به انحصاری زمانی پلی استیشن 5 بود.

همه می‌دانیم که سونی پشتیبانی و تبلیغات بی‌نظیری را برای FF16 ارائه کرده است. در مصاحبه‌ای با سایت ژاپنی 4Gamer (که توسط Genji_JPN در توییتر ترجمه شده است)، یوشیدا سعی کرد سیاست انحصاری بودن بازی برای پلی استیشن 5 را توضیح دهد، زیرا او فکر می‌کند که طرفداران در وهله اول، دلیل منعقد کردن این نوع قراردادها با اسکوئر انیکس (Square Enix) را نمی‌دانند. او می‌گوید:

نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 16، جزئیاتی در مورد انحصار زمانی شش ماهه بازی برای پلی استیشن 5 ارائه کرده است.

تبلیغات

در چند روز اخیر اخبار زیادی در مورد Final Fantasy 16 ارائه شده است. یوشیدا همچنین توضیح داد که چرا عرضه بازی روی پلی استیشن 4 امکان‌پذیر نیست و این بازی دارای حالت‌ Arcade و Leaderboard خواهد بود. کارگردان، هیروشی تاکای (Hiroshi Takai)، اذعان کرد که ساختار بازی از God of War الهام گرفته شده است. دموی بازی نیز حدود دو هفته قبل از انتشار رسمی عرضه خواهد شد.


منبع: https://gamefa.com/918373/%D8%AA%D9%87%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-final-fantasy-16-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%86%D8%AD%D8%B5%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C/

ما از ساخت بازی به کمک مهندسانی که با معماری و سخت افزار یک کنسول به خوبی آشنا هستند، حمایت می‌کنیم. ما کمک بی‌نظیری در بخش بهینه‌سازی دریافت کردیم که به تنهایی نمی‌توانستیم آن را انجام دهیم.