Warhammer 40,000: Space Marine 2 به دلیل شباهت زیاد آن به تیراندازهای قدیمی (که در Xbox 360 به عنوان تیرانداز نیز شناخته میشود) و به دلیل محدود نبودن به ارائههای خدمات محور مورد تحسین قرار گرفته است. سازندگان قبلاً اشاره کرده اند که الهام گرفتن بازی از عناوین قدیمی عمدی بوده است.
Space Marine 2 محکم به عناصر قسمت اول میچسبد: صحنههای برش، همکاری و PvP. نتیجه این تعهد آن را با عناوین جذابی مانند Halo یا Gears of War قدیمی مقایسه کرده است.
مدیر بازی دیمیتری گریگورنکو در مصاحبه با Gamesradar+ گفت:
نمی دانستم هدف ما اینقدر واضح است. ما میخواستیم دنبالهای عالی برای فیلم Space Marine بسازیم و این هدف اصلی بود. یک “عاقبت” عالی که دقیقاً همان تجربه را ارائه می دهد. شوتر Xbox 360 با حالت داستانی، PvP و مهمانی. ما می خواستیم یک تجربه کلاسیک ارائه دهیم.
الیور هالیس لیک، مدیر خلاق استودیو Saber معتقد است که این تیم در خلق یک تجربه نوستالژیک موفق بوده است. وی در این باره گفت:
اخیرا به خانه یکی از دوستان قدیمی رفتم و سریال Gears of War را بازی کردیم. قسمت داستان یک بعد از ظهر تمام شد. من برای آخر هفته به خانه او برگشتم و Space Marine 2 را از ابتدا تا انتها بازی کردیم.
Warhammer 40,000: Space Marine 2 هم اکنون در پلی استیشن 5، سری ایکس باکس در دسترس است.
منبع: https://gamefa.com/1085448/space-marine-2-developers-wanted-it-to-feel-like-a-xbox-360-throwback-shooter-but-didnt-know-it-was-that-obvious/