در خصوص احیای Scalebound چیزی برای گفتن نیست –
اما وقتی زمان میگذرد، همه چیز تغییر میکند؛ همه چیز اکنون متفاوت است. من مدتی برای فکر کردن داشتم و بله، میخواهم دوباره Scalebound را بسازم. این احساس من است.
برای افرادی که فکر میکنند شاید هنوز امیدی هست، باید بگویم که اینطور نیست.
ایکس باکس و پلاتینیوم توضیحات زیادی در مورد اتفاقات Scalebound ارائه کردهاند، اما کامیا اخیرا مسئولیت لغو پروژه را به عهده گرفت. در ویدئویی از کانال یوتیوب Cutscenes که در نوامبر گذشته منتشر شد، کامیا بیتجربه بودن پلاتینیوم در کار با Unreal Engine و ویژگیهای آنلاین آن را دلایل اصلی لغو Scalebound دانست. یکی از دلایلی که کامیا به احیای این بازی امیدوار است، باتجربهتر شدن استودیو پلاتینیوم در ساخت بازی است:
قبلا وقتی از اسپنسر در مورد احتمال احیای Scalebound سوال شد، پاسخ صریحتری ارائه داد. او در سال 2020 گفت:
این یک تجربه سخت است، زیرا من برای پلاتینیوم، [هیدکی] کامیا و تیم سازنده احترام زیادی قائل هستم و احساس بدی ندارم. ما کماکان با آنها صحبت میکنیم و هیچ خصومتی بین تیمها وجود ندارد. ما سعی کردیم کاری را انجام دهیم، اما نتیجه نداد و من متاسفم که در مورد جاهطلبیهای خود به اندازه کافی واقعبین نبودیم.