بر اساس صحبتهای مدیرعامل شرکت Take-Two، کمپانی مادر راکستار، این سازنده در رابطه با بازی مورد انتظار GTA 6 «به دنبال کمال و بینقصی مطلق» است.
شرکت تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در گزارش جدید مالی خود اطلاعاتی از درآمد مورد انتظار خود در سال مالی ۲۰۲۵ منتشر کرده بود که احتمالا به انتشار GTA 6 در بازۀ ۱ آوریل ۲۰۲۴ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۵ اشاره دارد. در این گزارش مالی همچنین اعلام شد که توسعۀ بازی بعدی از سری GTA به خوبی پیش میرود.
منبع: https://gamefa.com/940542/%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%A8%D8%A7-gta-6-%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D9%85/
من فکر میکنم که با هر نسخۀ جدید از سری Grand Theft Auto، اعضای تیم راکستار با این چالش مواجه میشوند. این بازی باید چیزی باشد که تا به این لحظه آن را ندیدهاید و باید احساس ما نسبت به Grand Theft Auto را انتقال دهد. این یک چالش بزرگ برای آنها است.
ما کمپانی راکستار را برای کمالگرایی شدید و خلق دنیاهای پرجزئیات در صنعت گیمینگ میشناسیم. از GTA 5 که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد تا Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸، این شرکت در خلق دنیاهای پرجزئیات و جذاب همتایی نداشته است. حالا به نظر میرسد که راکستار قصد دارد با GTA 6 سقف جدیدی برای عناوین جهان آزاد بنا کند و استاندارد تازهای در کمالگرایی به وجود بیاورد.
پاسخ راکستار به این چالش، «دنبال کردن کمال مطلق» است؛ رسیدن به چیزی که نقصی ندارد و ما به این نقطه دست پیدا خواهیم کرد.
استراوس زلنیک
در گفتوگویی با برنامۀ Aarthi and Sriram، رئیس شرکت Take-Two Interactive، اسرتاوس زلنیک (Strauss Zelnick) حول پروسۀ ساخت GTA 6، شرکت راکستار گیمز و چالش خلق یک فرنچایز محبوب و گسترش آن با نسخههای جدید صحبت کرد: