در مقایسه با بازی اول دشمنان بیشتر در صحنه باقی می‌ماند و سخت‌تر کشته می‌شوند


کایل رولی (Kyle Rowley)، کارگردان Alan Wake 2، می‌گوید که بازیکنان باید «در مورد نحوه استفاده از گلوله‌ها و منابع خود هوشیارتر و کارآمدتر باشند». با گیمفا همراه باشند.

تبلیغات

بازی Alan Wake 2 از استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) هفته آینده منتشر می‌شود و چند سالی است که در دست توسعه قرار دارد. بر اساس گفته‌های سازنده، این عنوان در مقایسه با نسخه قبلی خود محصولی ترسناک‌تر و بقا محورتر خواهد بود. کایل رولی، کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای با GamingBolt می‌گوید:

با اینکه متفاوت است، اما اصول ایجاد مبارزاتِ رضایت‌بخش بسیار شبیه به هم هستند، مهم نیست که چقدر سریع باشد یا در کجا تصمیم بگیرید تمرکز کنید. ما تیمی فوق‌العاده از توسعه‌دهندگان داریم که می‌دانند چگونه یک تجربه مبارزه سرگرم‌کننده خلق کنند، بنابراین فقط باید تصمیم می‌گرفتیم که به کدام سمت برویم.

در مقایسه با اولین Alan Wake، رمدی می‌خواست که مبارزات «فیزیکی‌تر» باشند و همچنین ما دوست داشتیم دشمنان حضور بیشتری در این تجربه داشته باشند. از آنجایی که کشتن دشمنان سخت‌تر شده است، برای مدت طولانی‌تری در صفحه‌نمایش باقی می‌مانند، بنابراین باید تاکید بیشتری روی کیفیت انیمیشن داشته باشیم و تمام حالت‌های بالقوه‌ای که می‌توانند در آن حرکت کنند را به درستی نمایش دهیم.

رولی در ادامه می‌گوید که «بازیکنان باید در مورد نحوه استفاده از گلوله‌ها و منابع خود هوشیارتر باشند». اگر از گلوله‌های خود به درستی بهره ببرید یا از آیتم‌های قابل مصرف خاصی در مقایسه با بازی اول استفاده کنید، دشمنان را بسیار کارآمدتر خواهید کشت.

عنوان Alan Wake 2 در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان ۱۴۰۲) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC عرضه می‌شود. این محصول دو قهرمان اصلی به نام‌های آلن ویک و ساگا اندرسون (Saga Anderson) دارد. دو بستۀالحاقی نیز به نام‌های Night Springs و The Lake House برای بازی در حال توسعه هستند.


نظر شما در این باره چیست؟


منبع: https://gamefa.com/986779/alan-wake-2-director-says-enemies-are-on-screen-longer-harder-to-kill-compared-to-first-game/