رمدی: ریمیک دو نسخه اول Max Payne پروژه‌ای بزرگ است

در مصاحبه‌ای با VGC، از سم لیک (Sam Lake) در مورد بازسازی‌ها پرسیده شد و اینکه اعلامیۀ اولیۀ رمدی چگونه نشان می‌دهد که این اتفاق، پروژه‌ای مهم خواهد بود؟ لیک پاسخ داد که این پروژه واقعاً پروژه بزرگی است و کارهای زیادی در مورد آن انجام شده:

رمدی در آوریل ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) اعلام کرد که کار روی بازسازی دو نسخه اول Max Payne را آغاز کرده. این بازی‌ها به صورت یک بسته واحد به فروش خواهند رسید و برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شوند.

تبلیغات

هر دو بازی از موتور بازی‌سازی Northlight استفاده خواهند کرد که برای Quantum Break و Control نیز استفاده شده است.

رمدی در سال ۲۰۰۲ حقوق برند Max Payne را به شرکت مادر راکستار گیمز (Rockstar Games)، یعنی تیک-تو (Take-Two)، به قیمت ۳۴ میلیون دلار فروخت. پس از آن، بازسازی Max Payne به دلیل توافق بین رمدی و راکستار امکان‌پذیر شد.


نظر شما در این باره چیست؟


منبع: https://gamefa.com/981499/remedy-says-its-max-payne-remakes-are-a-big-big-project/

کارگردان خلاق استودیوی رمدی (Remedy) در مورد بازسازی‌های آتی Max Payne و Max Payne 2 بیشتر توضیح می‌دهد. با ما همراه باشید.

این کار بسیار مهم است، از این نظر که Max Payne و Max Payne 2 بازی‌هایی قدیمی هستند و اگر به این فکر کنید که قرار است آن‌ها را به استانداردهای مدرن نزدیک گردانید، خواهید دید که با چه پروژه‌ بزرگی مواجه خواهید بود.

لیک به محض اینکه از او پرسیده شد آیا در این نسخه‌ها نیز نقشش را به عنوان مکس بازی خواهد کرد یا خیر، خندید و گفت:

بدون شرح! هنوز برای صحبت در این باره خیلی زود است.