روند توسعۀ بازی Payday 3 در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد
قالب توجه است که استاربریز در گفتوگو با IGN، متذکر شد که بازی Payday 3 توسط Plaion، تحت لیبل Prime Matter، انتشار خواهد یافت. همچنین، گفته شد که توسعۀ بازی بدون دخالت تیم Overlill پیش میرود و فضای این اثر دیگر قرار نیست «نسخهای زنده و بزرگ از شهر نیویورک» باشد؛ ظاهراً از همین شهر اما در ابعاد کوچکتر استفاده خواهد شد.
آقای شورگن دربارۀ تغییر موتور بازی به آنریل انجین نیز صحبت میکند و از «شرایط سخت» تکنولوژی بازی Payday 2 میگوید.
اگر بعد از انتشار، مرتباً محتوای تازه و بیشتر را منتشر نکنیم، اشتباه بزرگی را مرتکب شدهایم.
استودیوی استاربریز (Starbreeze) در سال 2016 ساخت بازی Payday 3 را تأیید کرد و تا به الان هیچ بازۀ انتشار دقیقی را تعیین نکرده است (البته که روند توسعه با مشکلاتی چون همهگیری کوید 19 روبرو شده است). هرچند، بهزودی ممکن است شاهد این اتفاق باشیم. در مصاحبه با IGN، رئیس این استودیو گفت که توسعه بازی بسیار خوب پیش میرود و دوباره بر انتشار عنوان مذکور در سال 2023 تأکید کرد.
استودیوی استاربریز برنامههای دیگری نیز دارد و شعبۀ انگلیسی تازهتأسیس خود را روی توسعۀ دو آیپی جدیدش مشغول کرده است. آقای شوگرن اشاره کرد که این شرکت بهدنبال آیپیهای بیشتری است.
این یکی از محورهایی بود که به آن نیاز داشتیم. حس کردم که فرصت مناسبی است تا افراد بیشتری از عرصه بازیسازی شگفتانگیز انگلستان را به استاربریز وصل کنیم و به عقیدۀ من، تأسیس یک دفتر در آنجا به این موضوع کمک خواهد کرد.
شورگن در رابطه با انتخاب انگلستان برای استودیوی جدید این شرکت، گفت:
او در ادامه به حفظ تمرکزشان روی محتوای بعد از عرضۀ عناوین آینده اشاره کرد:
آقای توبیاس شوگرن (Tobias Sjögren)، رئیس تیم سازندۀ Payday 3، نتوانست جزئیات بیشتری از این بازی به اشتراک بگذارد، اما قول داد که اتفاقات جذابی در راه است.
خیلی مشتاقم تا جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارم، امّا در حال حاضر این امکان وجود ندارد. تنها اطلاعات دیگری که از بازی منتشر کردهایم، بازۀ سال 2023 برای انتشار است، اما اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد؛ اتفاقات جذابی در راه است.
با تکنولوژی Payday 2 نتوانستیم نسخۀ کنسولی آن را به خوبی نسخۀ رایانههای شخصی بسازیم؛ و با موتور بازیسازیای مثل آنریل انجین، تمرکز شما بهجای تکنولوژی، روی بازی معطوف خواهد شد.