با تکنولوژی Payday 2 نتوانستیم نسخۀ کنسولی آن را به خوبی نسخۀ رایانههای شخصی بسازیم؛ و با موتور بازیسازیای مثل آنریل انجین، تمرکز شما بهجای تکنولوژی، روی بازی معطوف خواهد شد.
این یکی از محورهایی بود که به آن نیاز داشتیم. حس کردم که فرصت مناسبی است تا افراد بیشتری از عرصه بازیسازی شگفتانگیز انگلستان را به استاربریز وصل کنیم و به عقیدۀ من، تأسیس یک دفتر در آنجا به این موضوع کمک خواهد کرد.
اگر بعد از انتشار، مرتباً محتوای تازه و بیشتر را منتشر نکنیم، اشتباه بزرگی را مرتکب شدهایم.
قالب توجه است که استاربریز در گفتوگو با IGN، متذکر شد که بازی Payday 3 توسط Plaion، تحت لیبل Prime Matter، انتشار خواهد یافت. همچنین، گفته شد که توسعۀ بازی بدون دخالت تیم Overlill پیش میرود و فضای این اثر دیگر قرار نیست «نسخهای زنده و بزرگ از شهر نیویورک» باشد؛ ظاهراً از همین شهر اما در ابعاد کوچکتر استفاده خواهد شد.
او در ادامه به حفظ تمرکزشان روی محتوای بعد از عرضۀ عناوین آینده اشاره کرد:
شورگن در رابطه با انتخاب انگلستان برای استودیوی جدید این شرکت، گفت:
نظر شما در این باره چیست؟