در حالی که سیدی پراجکت رد قرار است جهت این بازی را تعیین کند، یک استودیوی خارجی مسئولیت توسعهی آن را بر عهده خواهد گرفت. استودیوی Fool’s Theory که به گفتهی سیدی پراجکت رد در ساخت بازیهای نقشآفرینی تخصص دارد، قرار است با نظارت سیدی پراجکت رد ریمیک The Witcher را توسعه دهد.
بازی The Witcher اصلی در سال 2007 منتشر شد و میتوان گفت که با تجربهی بسیار متفاوتی نسبت به معروفترین بازی این سری یعنی The Witcher 3: Wild Hunt طرف هستیم. به عنوان اولین حضور Geralt of Rivia و جهان The Continent در بازیهای ویدیویی، The Witcher کاستیهای زیادی از نظر گشت و گذار داشت. با این حال به نظر میرسد که ریمیک این بازی قرار است انتظارات بازیکنان امروزی را برطرف کند.
سیدی پراجکت اطلاعات بیشتری را در مورد ریمیک The Witcher اصلی در اختیار بازیکنان قرار داده است. در گزارش امروز این شرکت از عملکرد مالی سهماههی سوم سال، این استودیو جزئیات جالبی را در مورد پروژهی Canis Majoris منتشر کرد. مهمترین تغییر The Witcher جدید نسبت به نسخهی اصلی جهان باز بودن کامل آن است.
سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی تایید کرده که ریمیک The Witcher سال 2007 قرار است کاملا جهان باز باشد. این ریمیک در حال حاضر با موتور Unreal Engine 5 در دست توسعه است.
سیدی پراجکت رد در حال حاضر برای انتشار آپدیت مورد انتظار نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt آماده میشود. این آپدیت رایگان قرار است در تاریخ 14 دسامبر منتشر شد و ویژگیهای جدید و جذابی را در اختیار دارندگان پلتفرمهای نسل نهمی قرار دهد.
منبع: https://gamefa.com/890355/the-witcher-remake-to-be-fully-open-world/
با استناد به گزارش مالی سهماههی سوم سیدی پراجکت رد، ریمیک The Witcher قرار است یک “اثر داستانمحور تکنفره جهان باز” باشد. این طور که به نظر میرسد این ریمیک قرار است از تواناییهای کامل Unreal Engine 5 استفاده کند. همچنین احتمالا قرار است با ساختاری بسیار شبیهتر به The Witcher 3: Wild Hunt طرف باشیم تا بازی اصلی.