سازنده‌ی بازی Amnesia در نظر دارد ژانر وحشت را ترک کند

گریپ در این مورد توضیح داد:

در بازی‌های ترسناک، احساسات در مرکز توجه قرار دارند، با این حال ،ما داریم پیرامون موضوعات خارج از ترس کاوش می‌کنیم. 
در پروژه‌های آینده، من فکر می‌کنم کمی از جنبه‌های ترسناک عقب بکشیم تا تمرکز بیشتری روی سایر جنبه‌های احساسی داشته باشیم. من مطمئنم که این بازی‌ها ویژگی‌های آثار قبلی استودیو را دارا خواهند بود. بازگو کردن یک سفر شخصی و غوطه ور شدن در داستان، چیز‌هایی هستند که ویژگی‌های یک بازی استودیوی فرکشنال را تعریف می‌کند، نه فقط ترسناک بودن.

در مصاحبه‌‌ای، کارگردان خلاق استودیوی فرکشنال (Fractional)، آقای توماس گریپ (Thoma Grip)، اعلام کرد استودیو‌ی آن‌ها در نظر دارد روی ژانر‌هایی به جز وحشت تمرکز کند.

قبل‌تر هم گزارش شده بود که این استودیو روی یک پروژه بسیار عظیم‌تر با درون مایه فلسفی، مثل چیزی که در بازی Soma دیدیم کار می‌کند. ظاهرا سکان هدایت این پروژه را هم آقای توماس گریپ در دست دارد و باید ببینیم دست پخت جدید این مرد عاشق ژانر ترس و تیمش چگونه از آب درمی‌آید. 

تبلیغات


منبع: https://gamefa.com/959924/%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-amnesia-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B1-%D9%88%D8%AD%D8%B4%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%AA/

استودیوی فرکشنال، سابقه طولانی در بازی‌های اول شخص ترسناک حتی قبل از بازی Amnesia دارد. اولین موفقیت بزرگ آن‌ها به سری بازی‌های Penumbra برمی‌گردد. 

بازی امسال استودیو فرکشنال یعنی Amnesia: The bunker، با دادن اسلحه به بازیکن کمی از سنت‌های قدیمی این سری فاصله گرفت، اما باز هم توانست با طراحی محیط بی‌نظیر، سیستم مدیریت منابع قوی و هیولای ترسناک اما بسیار باهوش، بین منتقدین و طرفداران محبوب شود. 

در حالی که این تغییر ژانر به دلیل سابقه استودیو کمی شوکه کننده است، اما طرفداران به شدت منتظر دیدن پروژه بعدی آن‌ها هستند. 

تبلیغات