سازنده‌ی Halo Infinite از Unreal Engine استفاده خواهد کرد

تبلیغات

اگر استودیوی 343 تصمیم به تغییر موتور خود گرفته است، پس یعنی شاهد یک دست‌انداز دیگر در مسیر توسعه‌ی Halo هستیم. چرا که مهندس ارشد Slipspace Engine خود تایید کرد که ماه گذشته از 343 جدا شده است. هم‌چنین خود Halo Infinite تنها یک ماه پیش از عرضه به مدت یک سال تاخیر خورد. پیش از این قرار بود که شاهد عرضه‌ی این بازی به صورت هم‌زمان با کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس باشیم.

این خبر را خبرنگاری به نام جرمی پنتر (Jeremy Penter) نوشته است. به گفته‌ی پنتر منابع مختلفی به او گفته‌اند که آینده‌ی فرنچایز Halo به Unreal Engine گره خورده است. اگر این گزارش دقیق باشد، معلوم نیست که چه بر سر Halo Infinite خواهد آمد. استودیوی 343 پیش از این گفته که قصد دارد تا به مدت یک دهه از Halo Infinite پشتیبانی کند.

به هنگام عرضه‌ی بازی در سال 2021 هم شاهد غیاب بسیاری از ویژگی‌های مهم بازی مثل حالت Forge و کوآپ داستانی بودیم. بازیکنان هم ابدا از سرعت انتشار آپدیت‌ها و محتوای جدید پس از عرضه برای این بازی راضی نیستند و خود استودیوی 343 هم از این موضوع آگاه است. همین امر باعث شده تا مایکروسافت از ماه گذشته تصمیم به تغییر ساختار این استودیو بگیرد.

موتورهای بازی‌سازی در واقع به عنوان چارچوب به هنگام ساخت یک بازی کار می‌کنند و شامل ابزارها و سیستم‌هایی برای المان‌هایی مثل گرافیک، فیزیک، شبکه و موارد دیگر می‌شوند. از آن جایی که خلق یک موتور اصلی زمان و هزینه‌ی زیادی می‌طلبد، اکثر توسعه‌دهندگان از گزینه‌های خارجی مثل Unreal Engine یا Unity استفاده می‌کنند.

بازی Halo Infinite در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.

mahdi12345Porfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷


منبع: https://gamefa.com/873677/halos-developer-is-reportedly-switching-to-unreal-engine/

بازی Halo Infinite در طول عمر خود تاخیرهای زیادی را تجربه کرده است. بسیاری معتقدند که این مهم به خاطر موتور ساخت بازی و فناوری دردسرساز آن است. حال طبق گزارشی استودیوی 343 قصد دارد تا از موتور Unreal Engine به جای Slipspace Engine استفاده کند.