در مناطقی از بازی که نیروی گرانش وجود ندارد، بازیکنان با هر گام معلق آیزاک لرزشهایی را در کنترلر خود تجربه خواهند کرد و استفاده از تواناییهای آیزاک برای حرکت یا توقف، باعث ایجاد بازخورد لمسی بلادرنگ از طریق لرزشهای هوشمند DualSense میشود. در نهایت، بلندگوهای کنترلر پلی استیشن 5 برای پخش تعدادی از جلوههای صوتی درون بازی مانند برداشتن آیتمها، پر کردن مجدد نوار سلامت، استفاده از مکانیاب و موارد دیگر استفاده خواهد شد.
بازیکنان با استفاده از هر تفنگ مانند Plasma Cutter میتوانند از قابلیتهای DualSense لذت ببرند. با هر شلیک، یک بازخورد لمسی خاص احساس خواهد شد و همراه با آن میتوان شاهد فشار متفاوت دکمهی شلیک بر اساس مقاومت ماشهی هر تفنگ بود؛ برای مثال میتوان به اسلحهی شعلهافکن اشاره کرد که همراه با خارج شدن شعله از آن، میتوان شاهد لرزشهای متناسب در کنترلر بود. در همین حال، بازیکنان هنگام تیراندازی با Pulse Rifle میتوانند لگدهای متوالی آن را در حین خالی کردن یک خشاب احساس کنند.
به نظر میرسد سازندگان ریمیک Dead Space در نظر دارند نمایش خوبی از قدرت کنسولهای نسل نهمی را در بازی خود ارائه دهند. بازسازی این بازی وحشت بقا توسط استودیوی موتیو (Motive) انجام میشود و این توسعهدهنده تاکنون در تریلرهای مختلف به نمایش جزئیات بصری و گرافیکی آن پرداخته است که همگی عالی به نظر میرسند.
استودیوی موتیو دربارهی استفاده از ویژگیهای منحصر به فرد کنترلر DualSense پلی استیشن 5 در گیمپلی ریمیک Dead Space، جزئیاتی را به اشتراک گذاشت.
اخیرا استودیوی موتیو در یک پست بلاگ پلی استیشن، جزئیات جدیدی را در مورد استفاده از ویژگیهای کنترلر DualSense پلی استیشن 5 در بازی ارائه کرده است. طبق این اطلاعات، بازیکنان میتوانند گیمپلی ریمیک Dead Space را به همراه قابلیتهای بازخورد لمسی، تریگرهای تطبیقی و سایر ویژگیهای DualSense تجربه کنند.
ریمیک Dead Space در تاریخ 7 بهمن 1401 (27 ژانویه 2023) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.
منبع: https://gamefa.com/907277/dead-space-developers-reveal-new-details-on-dualsense-implementation-on-ps5/