این استودیو هماکنون مشغول کار روی چندین پروژه نظیر Armored Core 6 و بستهی گسترشدهندهی Elden Ring است و فاصلهی زمانی طولانی میان عرضهی عناوین اخیرش باعث شده است که روند انتشار بازیهایش را سرعت ببخشد.
فرام سافتور (FromSoftware)، سازندهی Elden Ring، در مصاحبهای با Eurogamer اعلام کرد که میخواهد از این پس بازیهای جدیدش را با فاصلهی زمانی کمتری منتشر کند.
همواره تلاش کردهایم که چیزی جدید و بدیع خلق کنیم؛ چیزی که در مقام مخاطب نیز برایمان جذاب باشد. بنابراین، این رویکرد دچار تغییر خاصی نشده است. همزمان چند عنوان را توسعه میدهیم و چندین گروه مختلف روی پروژهها کار میکنند. قصد داریم که انتشار عناوینمان را متحول کنیم و از این پس با فواصل زمانی کوتاهتر محصولات نو و هیجانانگیز را ارائه بدهیم.
یاسوهیرو کیتائو
تهیهکنندهی آثار فرام سافتور، یاسوهیرو کیتائو (Yasuhiro Kitao)، میگوید که ذهنیت این استودیو دربارهی توسعهی همزمان چند پروژهی مختلف طی ۱۰ سال گذشته، به خصوص از زمان ریاست هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، تغییر نکرده است. با عدم تغییر این نگرش، سرعت پیادهسازی آن است که باید دگرگون شود.
امروز تاریخ انتشار Armored Core 6 نیز ۲۵ اوت ۲۰۲۳ (۳ شهریور ۱۴۰۲) اعلام شد.
منبع: https://gamefa.com/933428/%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-elden-ring-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2/
فرام سافتور در گذشته چندین بازی را در سال منتشر میکرد، اما از یک دهه پیش تا کنون، شرایط متفاوتی را شاهد بودهایم. میان انتشار Dark Souls 3 و Sekiro: Shadows Die Twice که ۳ سال به طول انجامید، تنها نسخهی ریمسترشدهی Dark Souls و یک عنوان واقعیت مجازی به نام Déraciné منتشر شدند. میان Sekiro: Shadows Die Twice و Elden Ring نیز وقفهای ۳ ساله وجود داشت. اکنون اما، تنها ۱ سال پس از عرضهی Elden Ring قرار است که Armored Core 6 عرضه شود.