سازندگان Halo Infinite اشتباهات خود را پذیرفتهاند
با توجه به موارد گفته شده، این شرکت چه کاری را اشتباه انجام داد؟ آیا پندمی کرونا مقصر بود یا چیز دیگری؟ در یک مصاحبه جدید با پادکست Skill Up’s Friends Per Second، مت بوتی (Matt Booty)، رئیس استودیوی بازیسازی ایکس باکس، اذعان کرد که 343i برنامه کافی برای پشتیبانی از Halo Infinite نداشت، اما اکنون آنها روی یک برنامه هدفمند متمرکز شدهاند. او گفت:
همانطور که بوتی اشاره کرد، 343i در حال تغییر ساختاری است. این شرکت با تعدادی از نامهای بزرگ، از جمله بانی راس (Bonnie Ross)، رئیس قدیمی استودیو، خداحافظی کرده است. در همین حال، بهروزرسانی بزرگ بعدی Halo Infinite سرانجام ویژگیهایی مانند حالت Co-op کمپین و Forge را ارائه میکند، بنابراین امیدواریم که بازی بتواند دوباره روی پاهای خود بایستد. بازی Halo Infinite را میتوان روی رایانههای شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اکس و اس بازی کرد. بهروزرسانی زمستانی بازی در تاریخ 17 آبان (8 نوامبر) منتشر خواهد شد.
این روزها با بازیهایی مانند Halo Infinite، فروش فقط یک موفقیت موقت است. باید برنامهای برای حفظ محتوا وجود داشته باشد، باید برنامهای برای تداوم تعامل با مخاطبین وجود داشته باشد و ما در انجام این کار کوتاهی کردیم. حالا، ما واقعا برای ایجاد تغییر اقدام کردهایم، تغییراتی در تشکیلات تیم انجام دادهایم، تغییراتی در رهبری داشتهایم و باید دوباره حول برنامه پایداری متمرکز شویم.
او ادامه داد:
بازی Halo Infinite به موفقیتی نرسید که درخور سری باشد. در حالی که بازی شروع خوبی داشت، مایکروسافت و 343i در تولید یک محتوای رضایتبخش پس از عرضه شکست خوردند.
و فقط از بازیکنان تشکر میکنیم که با ما همراه بودند. ما میدانیم که تقاضای بیشتری وجود دارد و میتوانیم چیزهای بیشتری را تحویلشان دهیم. ما قدردان بازیکنانی هستیم که به ما پایبند بودند و تمرکز ما در حال حاضر روی این موضوع است. شدیدا روی افزایش کیفیت و انتشار محتوای منظم کار میکنیم. ما باید بهبود پیدا کنیم؛ بنابراین، بار بزرگی بر دوش ما قرار دارد. فروش و تعداد بازیکنان عناوین چندنفره دیگر معنای گذشته را ندارند.