بسیار تلاش کردیم تا شخصیتهای بازیمان را جذابتر کنیم و از فضاسازی تاریک و دلمردهای که در برخی آثار علمیتخیلی دیده میشود، فاصله بگیریم. قصد داشتیم با استفاده از عنصر واقعگرایی در نورپردازی و طراحی محیط، حالوهوایی باورپذیر و در عین حال، خوشایند خلق کنیم. تلاش زیادی را صرف طراحی هیولاهای بزرگ بازی کردیم و فکر میکنم از پس یکی از چالشبرانگیزترین طراحیهای بصری این سبک بازی بر آمدهایم.
یکی از مواردی که بیش از سایرین در کانون توجه قرار گرفت، کیفیت بصری بازی بود. اکنون، سازندگان The First Descendant از اهداف خود در بخش بصری بازی و سبک طراحی آن میگویند.
اعضای استودیوی نکسون (Nexon) طی مصاحبهی اخیر خود با رسانهی Gamingbolt در مورد کیفیت بصری بازی The First Descendant و دلیل تغییر موتور بازیسازی آن صحبت کردند.
مهمترین دلیل این کار وجود دو فناوری Nanite و Luman در آنریل انجین 5 بوده است. در واقع، ما باور داریم که کیفیت نورپردازی فناوریای چون Luman که از نورپردازی سراسری آنی (Real-time Global Illumination) بهره میبرد، برای پروژههای نسل جدید ضروری است. همچنین، تمامی اعضای گروه از نتایج راضی هستند.
نکسون
این استودیو به تازگی تریلرهای بازی The First Descendant را که ابتدا با اسم رمز Project Magnum معرفی کرده بود، منتشر کرد. پیشرفتی که در نمایشهای اخیر این عنوان تیراندازی مبتنی بر جمعآوری منابع (looter shooter) شاهد بودیم، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد.
بازی The First Descendant برای رایانههای شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان در دست ساخت قرار دارد. البته، هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نشده است و بتای عمومی آن از تاریخ 20 تا 26 اکتبر (28 مهر تا 4 آبان) برای کاربران رایانههای شخصی قابل تجربه خواهد بود.
منبع: https://gamefa.com/872620/%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-the-first-descendant-%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1/ابتدا از آنریل انجین 4 (Unreal Engine) برای ساخت بازی استفاده میشد، اما سازندگان تصمیم گرفتند آن را به آنریل انجین 5 تغییر دهند. سوالی مبنی بر دلیل این تغییر از سازندگان پرسیده شد و آنان در پاسخ گفتند که با انتشار نسخهی جدید این موتور بازیسازی، علی رغم نگرانیهای موجود به علت آنکه فرآیند ساخت بازی بسیار پیش رفته بود، این استودیو با هدف دستیابی به برترین کیفیت بصری ممکن، به آنریل انجین 5 روی آورد.
نکسون