شیوه تبلیغاتی متفاوت برای آخرین اثر هایائو میازاکی
در دوره و زمانی که کمپانیهای سازنده فیلم، سریال و انیمه از کمپین و شیوههای تبلیغاتی پرهزینه و پر سر و صدایی برای جلب توجه مخاطبین بهره میگیرند اما استودیو جیبلی و هایائو میازاکی شیوه تبلیغاتی متفاوتی را برای انیمه How Do You Live (چگونه زندگی میکنی) در نظر گرفتهاند که به خودی خود اتفاق جالب و ارزشمندی به شمار میرود.
طبق صحبتهای توشیو سوزوکی، تهیهکننده استودیو جیبلی، آنها در نظر دارند تا بدون انتشار هیچ تریلر و یا تصاویری از انیمه سینمایی How Do You Live و با تکیه بر تنها ۱ پوستر، آخرین ساخته هایائو میازاکی را برای طرفداران مدیوم انیمه تبلیغ نمایند. پوستری که نخستینبار در آذر ماه سال گذشته منتشر شد و در ادامه میتوانید آن را مشاهده نمایید.
علیرغم این که چنین شیوه تبلیغاتی باعث خواهد شد تا طرفداران هایائو میازاکی بدون هیچ پیشزمینهای به سراغ تماشای آخرن ساخته او بروند اما میدانیم که این انیمه سینمایی بر پایه رمانی به همین نام و به قلم یوشینو گنزابورو میباشد؛ اثری که حول محور یک دانشآموز ۱۵ ساله به نام کوپرو و دفتر یادداشتی است که عمویش به وی اهدا کرده است. این دفتر یادداشت سبب میشود تا کوپرو موضوعات جالبی که اطرافش به وقوع میپیوندد را در آن به ثبت رسانده و دچار تعاملاتی جالب و تاثیرگذاری با باقی اعضای خانوادهاش بشود.
منبع: کولایدر