عرضه روی Game Pass شدیدا ارزشمند بود

جاستین رویلند (Justin Roiland)، موسس استودیوی Squanch Games و خالق سریال Rick and Morty، به تازگی در مورد ارزش عرضه‌ی بازی High on Life روی سرویس Game Pass صحبت کرده است.

شکی نیست که بازی High on Life از نظر آمار و ارقام عرضه‌ی خیره‌کننده‌ای را تجربه کرده است. نه تنها این بازی در هفته‌ی اول خود صدرنشین جدول فروش استیم شد، بلکه این بازی خیلی زود روی Game Pass هم به محبوبیت رسید. تا حدی که این بازی هم‌اکنون بزرگ‌ترین عرضه‌ی یک بازی Third Party و بزرگ‌ترین عرضه‌ی سال 2022 روی این سرویس را داشته است.

در اپیزودی جدید از پادکست رسمی ایکس باکس، موسس استودیوی Squanch Games و خالق سریال Rick and Morty یعنی جاستین رویلند در مورد تصمیم خود برای عرضه‌ی بازی High on Life روی سرویس Game Pass از روز اول گفت:

تبلیغات

بازی High on Life در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.


منبع: https://gamefa.com/897831/high-on-life-developer-says-launching-on-game-pass-was-a-huge-value-add/

تا کنون ارزش سرویس Game Pass برای بازیکنان خیلی خوب مشخص شده است. با این حال خوب یا بد بودن آن برای توسعه‌دهندگان موضوع بحث بوده است. در چند وقت اخیر شاهد صحبت دائم استودیوهای مختلف در مورد مزایای این سرویس بوده‌ایم. استودیوی Squanch Games، توسعه‌دهنده‌ی بازی High on Life، حالا به جمع این استودیوها پیوسته است.

قبل از اینکه این تصمیم را بگیریم، با چند نفر دیگر که بازی خود را روی Game Pass عرضه کرده بودند صحبت کردم. در نهایت به این نتیجه رسیدم که این تصمیم به ارزش بازی خواهد افزود. چرا که بسیاری بدون Game Pass به سمت تجربه‌ی بازی نمی‌آیند.

البته هنوز آمار و ارقام دقیق فروش بازی High on Life از زمان عرضه اعلام نشده است. با این حال پر واضح است که این شوتر کمدی توانسته خیلی زود به محبوبیت زیاد برسد و سرویس Game Pass در این مسئله تاثیر زیادی گذاشته است.

ما یک استودیو مستقل و کوچک هستیم. ما می‌خواهیم سرمایه‌ی لازم برای خلق بازی‌های بیشتر را داشته باشیم. پس رسیدن این بازی به دست مخاطبین زیاد و فروش آن برای ما مهم بود. از این نظر Game Pass به ارزش بازی می‌افزود.

اگر کسی در مورد یک بازی شک داشته یا کنجکاو باشد، آن‌ها می‌توانند با اشتراک Game Pass بازی را دانلود کرده و خودشان آن را امتحان کنند. این ابزاری قدرتمند برای رسیدن به مخاطبین بیشتر است. اگر واقعا باور داشته باشید که اثری ارزشمند را خلق کرده‌اید، این ابزاری قدرتمند است. بسیاری به من گفته‌اند که عرضه‌ی بازی‌ها روی Game Pass در مقایسه با عدم عرضه می‌تواند منجر به فروش هفت برابری بازی شود.