مایکروسافت به ساخت یک بازی شبیه به Genshin Impact فکر می‌کند

مشخص است که این بازی، بیشتر درآمد خود را از طریق پلتفرم‌های موبایل به دست می‌آورد؛ با این وجود، کماکان در صدر پرطرفدارترین بازی‌های رایگان پلی استیشن قرار دارد. به گفته منابع رویترز، مایکروسافت به‌خاطر از دست دادن Genshin پشیمان است. زمانی که این بازی در حال توسعه بود، مایکروسافت به طور مختصر با می‌هویو صحبت کرده بود، اما مذاکرات به نتیجه نرسید. به گفته منبعی از رویترز که از افشای هویت خود خودداری کرد، جذب Genshin Impact برای سونی هزینه زیادی به همراه داشت.


منبع: https://gamefa.com/880397/%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D8%A8%D9%87-genshin-impact-%D9%81/رویترز با استناد به منابع خود، ادعا می‌کند که مایکروسافت در حال جستجو در بازار چین برای خرید استودیویی جدید است. همچنین گفته می‌شود که این شرکت استودیوهای مستقل را با پیشنهادهای کلان، به سمت خود جذب می‌کند. در حالی که سونی صاحب آی‌پی Genshin Impact نیست، اما در اوایل توسعه بازی با استودیو می‌هویو همکاری کرد و تبلیغات آن را برعهده داشت. این بازی روی رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های تلفن همراه در دسترس است، اگرچه نسخه کنسولی بازی به طور انحصاری فقط برای پلی استیشن عرضه شده است.

رویترز اشاره می‌کند که این شرکت آمریکایی، در حال تسریع برنامه‌های خود برای ساخت عنوانی مشابه این بازی اکشن و نقش‌آفرینی است؛ عنوانی که طی دو سال، بیش از چهار میلیارد دلار درآمد برای استودیوی چینی می‌هو‌یو (miHoYo) به ارمغان آورد. Genshin Impact، یک بازی جهان باز با طراحی‌ای به شکل انیمه است که از طریق مکانیک گاچا درآمد کسب می‌کند. در این مکانیک، بازیکنان برای شانس تصاحب شخصیت‌های خاص، پول پرداخت می‌کنند و سپس می‌توانند در بازی از آن‌ها استفاده کنند. دنیل احمد (Daniel Ahmad)، تحلیلگر و محقق بازار چین، به رویترز گفت:

طبق گزارشی جدید، مایکروسافت به دنبال ساخت یک بازی مشابه با Genshin Impact است تا بتواند بیشتر در بازار چین به رقابت بپردازد.

بازی‌سازان چینی در تلاش هستند تا ابزارهای توسعه خود را استاندارد کنند، فرآیندهای پیشرفته‌ای در تولید برنامه‌ریزی کرده و در تیم‌هایی در مقیاس بزرگ سرمایه‌گذاری کنند. در نهایت، این تلاش به آن‌ها کمک می‌کند تا مقیاس مخاطبین خود را در سطح جغرافیایی گسترش دهند.

تبلیغات