مایکروسافت: گیم پس عامل کاهش فروش بازی‌ها است

مایکروسافت در گزارش 277 صفحه‌ای مرتبط با خرید اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) که توسط CMA منتشر شده است، اعلام کرد که گیم پس باعث می‌شود فروش بازی‌ها کاهش پیدا کند. این بخش از گزارش را در ادامه مطالعه می‌کنید:

در ادامه نیز، مایکروسافت به کاهش فروش بازی در 12 ماه پس از قرارگیری روی سرویس گیم پس اشاره دارد:

شما می‌توانید گزارش 277 صفحه‌ای یاد شده را از طریق این نشانی به صورت کامل مطالعه کنید.


منبع: https://gamefa.com/913215/xbox-game-pass-cannibalizes-game-sales-admits-microsoft-in-cma-documents/

در حالی که مخاطبین ایکس باکس از بازی‌های جذاب سرویس گیم پس با قیمتی پایین لذت‌ می‌برند، اما این موضوع دقیقا بدان معنا نیست که فروش بازی‌ها لطمه‌ای نمی‌بیند.

اگرچه عضویت در سرویس ایکس باکس گیم پس برای مشتریان سود زیادی به همراه دارد و دسترسی به عناوین متعددی را به ارمغان می‌آورد، اما گویا لزوماً قرارگیری بازی‌ها روی این سرویس برای تمامی استودیوها و ناشرها سودآور نیست.

تبلیغات