
بروزرسانی: 18 تیر 1404
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ساسکو هم چنین گفت که بازیکنان انتظار داشتند تا در داستان Cyberpunk 2077 شاهد تصمیمات بزرگی باشند که روایت را به صورت اساسی تغییر می دهد، در حالی که سی دی پراجکت رد فکر می کرد که تغییرات کوچک تر کافی خواهد بود:
آقای پاول ساسکو (Paweł Sasko)، کارگردان ماموریت های Cyberpunk 2077، به تازگی در جریان یک استریم Twitch گفت که بازیکنان حق دارند تا از خطی بودن بیش از حد روایت بازی دلسرد باشند. ساسکو در ادامه در مورد انتظارات بازیکنان از این بازی و هم چنین دیدگاه سی دی پراجکت رد نسبت به داستان خطی صحبت کرد:
سی دی پراجکت رد در حال حاضر مشغول آماده سازی بسته الحاقی بزرگ بازی Cyberpunk 2077 یعنی Phantom Liberty است. این بسته الحاقی در سال 2023 برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. Phantom Liberty که ایدریس البا (Idris Elba) را در جمع بازیگران خود دارد، گران ترین بسته الحاقی سی دی پراجکت رد تا به امروز است.
منبع: https://gamefa.com/906665/cyberpunk-2077-developer-believes-players-being-disappointed-in-linear-story-are-justified/
یکی از کارگردانان بازی Cyberpunk 2077 به تازگی گفته که ناامیدی طرفداران از عدم وجود شاخه های متفاوت داستانی در این بازی کاملا منطقی و قابل قبول است.
اتفاقات زیادی در این میان رخ داد. اول از همه بازیکنان انتظار چیزی شبیه به The Witcher 3 و ساختار داستانی آن را داشتند. به نظرم Cyberpunk 2077 از برخی جوانب به طرز دیوانه واری غیر-خطی است، اما بازیکنان انتظارات بیشتری را داشتند.
ما به عنوان توسعه دهندگان دید بسیار متفاوتی در مقایسه با بازیکنان نسبت به یک بازی غیر-خطی داریم. بازیکنان دوست دارند تا تصمیماتی بگیرند و شاهد محتوای کاملا متفاوتی باشند. به نظرم این معقول است. Cyberpunk 2077 می توانست بهتر باشد. ما پیش از این بهترش را ارائه داده ایم و انتظارات از ما بیشتر است.