ناظر Battlefield اشتباهات تیم DICE را پذیرفته است

زامپلا ادامه داد:

وینس زامپلا (Vince Zampella) از شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) ارزیابی خود از انتشار ناامیدکننده و استقبال منفی منتقدان از Battlefield 2042 را ارائه کرده است.

یکی از این استودیوها، Ridgeline Games است و توسط یکی از خالقان Halo رهبری می‌شود. این استودیوی در سال گذشته در سیاتل تاسیس شد و برای اولین پروژه خود که یک کمپین در سری Battlefield خواهد بود، کارمندان زیادی جذب کرده است.


منبع: https://gamefa.com/868748/%D9%86%D8%A7%D8%B8%D8%B1-battlefield-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%DB%8C%D9%85-dice-%D8%B1%D8%A7-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA/ در ماه می، دایس (DICE) از پخش 128 نفره Breakthrough خلاص شد. گفته می‌شود که این شرکت می‌خواهد حالت مذکور را به عنوان یک تجربه تاکتیکی‌تر حفظ کند که برای بازیکنان کلاسیک 64 نفره مناسب‌تر است. دایس در به‌روزرسانی فصل سوم بازی Battlefield 2042 قصد دارد برخی از ویژگی‌های کلاسیک سری را بازگرداند.

من فکر می‌کنم آن‌ها کمی از ریشه‌های Battlefield فاصله گرفتند. آن‌ها سعی کردند چند کار را همزمان انجام دهند که شاید بلندپروازانه بود، از جمله افزایش تعداد بازیکنان و غیره. فکر نمی‌کنم آن‌ها زمان کافی به ساخت ویژگی‌های سرگرم‌کننده اختصاص داده باشند.

در یک مصاحبه جدید، بنیانگذار ریسپاون (Respawn) و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) که اکنون ناظر کل فرنچایز است، اذعان کرد که 2042 از تجربه کلاسیک Battlefield بسیار دور شده است. او گفت:

این یک ساختار کاملا جدید است. ما چندین استودیو را کنار هم قرار می‌دهیم. ما بهترین استعدادها را گرد هم می‌آوریم و به آن‌ها زمان می‌دهیم تا کاری شگفت‌انگیز انجام دهند.

در ماه دسامبر، الکترونیک آرتز قصد خود را برای ایجاد یک جهان متصل از Battlefield اعلام کرد. به عنوان بخشی از این برنامه‌ها، اسکار گابریلسون (Oscar Gabrielson)، مدیر کل سابق دایس، الکترونیک آرتز را ترک کرد. در همین حین، زامپلا نقش جدیدی را به عنوان ناظر این فرنچایز بر عهده گرفت. زامپلا به بارونز گفت:

فصل دوم Battlefield 2042 با عنوان Master of Arms در اواخر آگوست منتشر شد. این فصل نقشه جدیدی را معرفی کرد که برای گیم‌پلی متمرکز بر پیاده نظام، یک Specialist جدید و سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید طراحی شده بود.

این ایده، ذاتا ایده بدی نبود. نحوه برنامه‌ریزی و اجرای آن‌ها اجازه نداد بهترین خروجی ممکن را پیدا کنند.

تبلیغات