هزینه ساخت God of War Ragnarok بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بوده است؛ تقریباً ۵ برابر God of War 3

تامین بودجه برای بازی‌ها سخت است، اما حتی زمانی که یک بازی فوق‌العاده تولید می‌کنید، عناوین جذاب زیادی در بازار وجود دارند که هیچکس آن‌ها را نمی‌شناسد. نکته مثبت آن است که این روزها ناشرهای سطح بالای زیادی وجود دارند که روی عناوین مستقل تمرکز کرده‌اند.

وقتی سال گذشته در سائو پائولو بودم، گروه‌های مختلفی از شرکت‌های Devolver ،Curve Digital و Team 17 به دنبال افراد مستعد می‌گشتند تا بازی‌های منحصر به فردی با توجه به فرهنگ، اساطیر، هنر و موسیقی خاص خود توسعه دهند، اثری که در میان تمام بازی‌های بازار بدرخشد. برخی از بازی‌های بزرگ ده‌ها میلیون نسخه می‌فروشند و تازه می‌توانند هزینه‌های صرف شده را توجیه کنند، اما من فکر می‌کنم این صنعت باید تنوع را بپذیرد و به نظرم این اتفاق به صورت طبیعی رخ خواهد داد.

یوشیدا در ادامه حول چالش‌های تامین بودجه برای بازی‌های ویدیویی صحبت کرد:

بازی God of War Ragnarok هم‌اکنون برای پلی استیشن ۴ و ۵ در دسترس قرار دارد.


منبع: https://gamefa.com/932771/god-of-war-ragnarok-costed-200m-to-make-almost-5x-the-amount-of-god-of-war-iii/

با توجه به مصاحبۀ The Guardian با شوهی یوشیدا، یکی از سران پلی استیشن، هزینۀ ساخت بازی God of War Ragnarok بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بوده است، در حالی که God of War 3 تنها با بودجۀ ۴۴ میلیون دلاری ساخته شده بود. این یک افزایش ۵۰۰ درصدی در اختصاص بودجه به شمار می‌رود که البته با رویکرد سینماتیک و پرخرج نسخه‌های جدید این سری که روی انیمیشن و گرافیک بصری تمرکز دارد، کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

تبلیغات