هیدئو کوجیما تصویری از لوگوی بازی جدیدش منتشر کرد

اثری است که همیشه دوست داشتم بسازم. یک بازی کاملاً جدید که هیچ‌کس تا حالا مثل و مانندش ندیده و تجربه نکرده. من خیلی صبر کردم برای رسیدن روزی که بالاخره شروع به ساخت آن کنم.

🤘Mohsenj74Kratos


منبع: https://gamefa.com/891400/%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%DA%A9%D9%88%D8%AC%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C/

چرخیدن شایعات در آستین کوجیما پیش از عرضۀ هر بازی جدیدش تازگی ندارند. سبک بازاریابی او و نگه داشتن مخاطب پای دنبال کردن نام اثر با مرموزیت و ارائۀ قطره‌چکانی اخبار گره خورده است. حالا او در جدیدترین پست در صفحۀ اجتماعی‌اش نوشته: «یک سفر جدید آغاز کن.» که چند تصویر از لوگوهای مختلف به آن ضمیمه شده کرده. البته یکی از این لوگوها جدید نیستند و قبل‌تر در تصاویر معرفی بازیگرها آن‌ را دیده بودیم.

تا این‌جای کار، او تأیید کرده که دو بازیگر مطرح سینما یعنی شیوری کوتسانا (Shiori Kutsuna) و اِل فنینگ (Elle Fanning) در اثر جدیدش حضور دارند؛ هرچند نقشی که در آن ایفا می‌کنند هنوز مشخص نیست. باور عمومی بر این است که کارگردان کارکشتۀ ژاپنی هم‌اکنون روی دو پروژه به‌صورت هم‌زمان کار می‌کند که یکی از آن‌ها با نام رمز Overdose شناخته می‌شود. پیش‌تر مقاطعی ویدیویی از این پروژه در سطح شبکه‌های اجتماعی لو رفته بودند.

بازی با نام‌های مبهم و اسامی رمزی، برای اشاره به اثری پر از قصه‌های واضح، از جمله هنرهای همیشگی هیدئو کوجیما است.

بازی دوم هم به احتمال زیاد، دنبالۀ اثر Death Stranding خواهد بود. در پاسخ به پستی که کوجیما جدیداً در شبکه‌های اجتماعی قرار داده، برخی از طرفداران سریع دست به‌کار شدند و شباهت‌های مشخصی میان لوگوی جدید و نماد شرکت بریجز که در بازی Death Stranding بود پیدا کردند. البته این احتمال هم وجود دارد که بازی مذکور در دریا یا اقیانوس جریان داشته باشد؛ لوگوی اول که به‌طور مشخصی می‌تواند یادآور نمادهای دریایی باشد و لوگوی آخر هم یک موجود دریایی را نشان می‌دهد که مورد حمله قرار گرفته.

تبلیغات

هیدئو کوجیما پیش‌تر در مراسم Xbox & Bethesda Games Showcase اعلام کرده بود که قرار است با مایکروسافت همکاری داشته باشد تا اثری بسازد که همیشه دوست داشته به توسعۀ آن بپردازد؛ یک بازی که به‌دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری امکان توسعه‌اش هیچ‌گاه پیش نیامده بود. او گفت: