نظر شما در این باره چیست؟
رئیس انتشارات بتسدا (Bethesda)، پیت هاینز (Pete Hines)، به اظهارات مارک کرن (Mark Kern)، طراح World of Warcraft، درباره صفحه شروع بازی Starfield واکنش نشان داده است.
منبع: TechRadar
تیمهایی که غرور به خرج میدهند میخواهند چهره خوبی را از محصول خود به نمایش بگذارند و اغلب، این موارد را قبل از شروع بازی، یعنی در صفحهی شروع آن اعمال میکنند.
کرن در توییت بعدی خود اضافه کرد:
پیت هاینز، اوایل امروز نسبت به این اظهارات واکنش نشان داده و در پاسخ گفته است:
عنوان علمی تخیلی مورد بحث اخیراً مراحل توسعه خود را به پایان رسانده و اگر این محصول را پیشخرید کرده باشید، هماکنون میتوانید Starfield را بر روی Xbox Series X|S و PC پریلود کنید. بازیکنان استیم (Steam) باید تا ۳۰ آگوست (۸ شهریور) منتظر بمانند.
چندی پیش، کرن در توییتی نوشت:
منبع: https://gamefa.com/968857/starfield-%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D8%B4%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%AA%D8%B3%D8%AF%D8%A7-%D9%86%D8%B3%D8%A8%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B8%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%AE%DB%8C/
[تیم توسعهدهنده] آنچه را که از ابتدا میخواستند طراحی کردهاند. این منوی شروع ما برای سالها بوده است و یکی از اولین چیزهایی بود که به آن رضایت دادیم.
شکل ظاهری صفحه شروع یک بازی میتواند چیزهای زیادی در مورد اینکه تیم چقدر عجله داشته و یا چقدر به کار خود افتخار میکند را نشان دهد.
صفحه شروع Starfield میتواند بیانگر دو حالت باشد: یا مهلت انتشار عجولانهای که بر تیمی پرشور که بیش از حد کار کردهاند تحمیل شده و یا تیمی که اصلاً به صفحه شروع بازی خود اهمیتی نمیدهند.
صفحه شروع [sic] اغلب در انتهای توسعه شکل میگیرد. تیمها بیش از حد مشغول ساخت بازی اصلی هستند، بنابراین بسیار معمول است که پس از عرضه بازی یا در پچ ۰، این صفحه به طور کامل تغییر کند.
کرن اوایل امروز با اظهار نظری در مورد Fallout 76 و Redfall، از موضع خود کمی عقبنشینی کرد.
داشتن نظر، یک چیز متفاوت است، اما زیر سوال بردن «اهمیت و توجه» یک توسعهدهنده تنها به این دلیل که شما کار را متفاوت انجام میدهید، بسیار غیرحرفهای است و از سوی یک «طرز تفکر» دیگر ایجاد میشود.