کارمند ناشناس تیم Bully 2 جزئیات جدیدی منتشر کرده است
بازی Bully در آن زمان، که راکستار (Rockstar) در طول هر دهه بیش از یک عنوان منتشر میکرد، بهشدت آندرریتد بود. این بازی یکی از آیپیهای جسوارنۀ آنها در کنار عناوینی چون Manhunt بود، اما شباهت بیشتری به سری Grand Theft Auto داشت و توانست بازخودهای مثبتی از سوی منتقدان و بازیبازان دریافت کند، اگرچه این بازی جنجالهایی نیز به پا کرد.
بازی Bully 2 عنوانی در حال توسعه بود که در نهایت بیسروصدا کنار گذاشته شد. اما پس از آن بهدفعات شاهد لورفتن اطلاعاتی از این بازه بودهایم.
از قرار معلوم، بازی Bully 2 نیز در دست توسعه قرار داشت اما ساخت آن لغو شد، اما در طول سالهای گذشته بهدفعات جزئیات این پروژه فاش شده و اطلاعاتی از آنچه که میتوانست باشد منتشر شده است. یکی از توسعهدهندگان ارشد پروژۀ Bully 2، به صورت ناشناس، در مصاحبهای با یک تولیدکنندۀ محتوا در یوتیوب به نام SWEGTA، جزئیات زیادی از این پروژه به اشتراک گذاشته است.
اطلاعات کلیدی این مصاحبه را در ادامه آوردهایم:
توسعۀ بازی در سال 2013 در حال انجام بود
بازی 6 ماه پس از رویدادهای بازی اول جریان داشت
در طول مدت توسعه 16 مرحله طراحی شده بودند
بیلد آخر پروژه حدود 6 الی 8 ساعت قابلبازی بود
مسابقات گوکارت (Go Kart)، و چمنزنی بخشی از مینی-گیمهای بازی بودند
تعداد کثیری از تصاویر مفهومی لورفته واقعی بودند و این بازی قرار بود جهان بسیار سرسبزی داشته باشد
مانند RDR 2، حیوانات و مردم شما را پس از مأموریتهایی که انجام میدادید فراموش نمیکردند
سیستم جناح شامل سرپرستان/ناظران/مشاوران (Counselor) و بخشدارها (Prefects) میشد. انجام کاری برای یک جناح، که بر جناح دیگر تأثیر میگذاشت، میتوانست مشکلاتی برای شهرت شما در بین گروه دوم ایجاد کند. سیستم خوب و بدی مانند بازی Mass Effect وجود داشت
قرار بود پیتی (Petey)، گری (Gary) و تمام شخصیتهای اصلی مثل معلمان بازی اول در این عنوان حضور داشته باشند
تمرکز بازی از روی کلاسها بیشتر به سمت شغلها یا فعالیتهای فرعیای مانند Go-Karting، زنبورداری و چمنزنی رفته بود.
بازی تنها فصلهای بهار و پاییز را شامل میشد و خبری از زمستان نبود.