کارگردان Starfield توضیح می‌دهد که چرا بازی‌های Bethesda بسیار گسترده هستند

کارگردان Starfield از دلیل وسیع بودن بازی‌های Bethesda می‌گوید - گیمفا

تقریباً هر گیمر حداقل به یکی از عناوین RPG Bethesda علاقه دارد. از Fallout گرفته تا Starfield تا The Elder Scrolls، این شرکت به خاطر خلق بازی‌های عالی که ساعت‌ها کاوش و ماجراجویی را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد، مشهور است. با این حال، مقیاس این بازی ها می تواند برای برخی بسیار زیاد باشد. در مصاحبه اخیر، تاد هاوارد به دلیل محبوبیت بازی های Bethesda اشاره کرد.

تبلیغات

در طول سال ها، عناوین Bethesda به طور فزاینده ای جاه طلبانه و گسترده شده اند. در سال 2011، Skyrim معروف منتشر شد و بازیکنان می توانستند صدها ساعت در دنیای وسیع آن غوطه ور شوند. Fallout 4، یکی از بزرگترین عناوین پسا آخرالزمانی، توجه جهانی را به خود جلب کرد و به پرفروش ترین عنوان فرنچایز تبدیل شد.

پس از سال ها توسعه، استودیوی فوق الذکر Starfield را در سال 2023 منتشر کرد که شامل یک جهان وسیع با 1000 سیاره برای کاوش بود.

بسیاری استدلال می کنند که گستردگی بازی ها لزوماً به این معنی نیست که آنها عناوین بهتری هستند. همانطور که تاد هاوارد معتقد است، ایجاد چنین جهان های عظیم همیشه راه حل نیست:

ما حجم قابل توجهی از محتوا را از بازی های خود حذف می کنیم، به همین دلیل است که آنها بسیار عظیم به نظر می رسند. البته تیم با خلاقیت خود در ساخت بازی در این امر شرکت می کند. مطمئناً من تنها کسی نیستم که چنین فکری می‌کند، و فکر می‌کنم به همین دلیل است که آنها برجسته هستند.

این یک تلاش تیمی است و به نظر می رسد بتسدا از چنین چیزهایی استقبال می کند. اگرچه بسیاری از مطالب از Fallout 4 حذف شده است، استودیو بدش نمی‌آید که محتوا را برش دهد و هر چیزی که حذف شود اغلب بعداً اضافه می‌شود.

استارفیلد ممکن است فوق‌العاده گسترده باشد، اما استودیو با چالش‌هایی مواجه بود که این فضا را پر می‌کرد. یک انتقاد مهم به بازی این است که بسیاری از مکان ها و دشمنان تکرار می شوند و لوت ها در همان صندوقچه ها قرار می گیرند.

انتظار می‌رود هر دو The Elder Scrolls VI و Fallout 5 بزرگ‌ترین آثار در فرنچایز مربوطه خود باشند.

بهنامآریا

منبع: https://gamefa.com/1085536/todd-howard-bethesda-irresponsible-large-worlds/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار