این را خود کوجیما گفته است. او مدت کوتاهی پس از معرفی رسمی Death Stranding 2 به پادکست Brain Structure رفت تا اطلاعات کمی را در مورد این بازی منتشر کند. به گفتهی کوجیما به لطف پیشرفت در فناوری، تیم توسعهی بازی حالا قادر به انجام کارهایی است که در بازی اصلی ممکن نبود:
کوجیما در ادامه گفت که فعلا نمیتواند خیلی در مورد بازی صحبت کند، اما Death Stranding 2 سعی خواهد داشت تا به تعادلی برای بازیکنان قدیمی و جدید برسد:
فعلا نمیتوانم چیز زیادی را در مورد بازی بگویم. به نظرم افراد زیادی از Sam خوششان آمد و امیدوارم که آن افراد به بازی بازگردند. برای جلب نظر بازیکنانی که بازی اول را بازی نکردهاند هم تلاش کردهام تا بازی در عین نوستالژیک بودن جدید هم باشد. بیشتر از این نمیتوانم چیزی بگویم.
همیشه وقتی صحبت از بازیهای کوجیما میشود، باید بدون انتظارات قبلی به سراغ ساختههای او بروید. این طور که به نظر میرسد این کارگردان افسانهای و تیم او در Kojima Productions فعلا قصد تغییر رویه ندارند. بدون شک بازی Death Stranding اصلی اثر بسیار عجیبی بود و ظاهرا دنبالهی آن هم قرار است بازیکنان را غافلگیر کند.
این دومین باری است که با نورمن (ریداس) کار میکنم و فناوری در سه سال گذشته واقعا پیشرفت کرده است. چیزهایی که قبلا غیرممکن بود حالا ممکن شده است. ما هم خودمان را تغییر دادهایم. پس میتوان گفت که با دنبالهی غیر معمولی طرف هستیم.
هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان بازی Death Stranding 2، گفته به لطف پیشرفت فناوری حالا چیزهایی ممکن هستند که به هنگام توسعهی بازی اول ممکن نبودند.
بازی Death Stranding 2 در حال حاضر به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در دست توسعه است. به تازگی تایید شد که یک فیلم Death Stranding هم ساخته خواهد شد.