بیانیه این ناشر به دنبال گزارشهایی مبنی بر حذف Ray-tracing از نسخههای Steam این دو بازی منتشر شد. کپکام در توییتی توضیح داد:
کپکام (Capcom) گفته است که گزینه گرافیکی حذف شده Ray-tracing به Resident Evil 2 و Resident Evil 3 در Steam بازخواهد گشت.
نسخههای رایانه شخصی بازسازیهای تحسینشده کپکام در گذشته با مشکلات فنی زیادی مواجه شده بودند و به نظر میرسد این ایرادات هنوز رفع نشدهاند.
منبع: https://gamefa.com/930682/%DA%A9%D9%BE%DA%A9%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%AA-ray-tracing-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%88-%D8%B3/به همه کاربران Resident Evil 2 / Resident Evil 3 که از طریق Steam این عناوین را تجربه میکنند، ما از مشکل دیده نشدن گزینه raytracing در منوی گرافیکی و تنظیمات بازی آگاه هستیم. ما در بهروزرسانی آینده به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد و بابت هر گونه ناراحتی شما عذرخواهی میکنیم.

این توییت همچنین اذعان کرد که کاربران احتمالا با مشکلاتی در ارتباط با عدم نمایش تنظیمات صدای سه بعدی مواجه خواهند شد. هیچ چارچوب زمانی برای اصلاح این ایرادات ارائه نشده است. گزارش حذف گزینه Ray-tracing از تنظیمات بازی اولین بار توسط کاربر DendeThe1st گزارش شد. بلافاصله پس از این گزارش، چندین بازیکن دیگر این ادعا را تایید کردند. کاربر simone_the_one سپس گفت که این مشکل در بازسازی Resident Evil 2 نیز دیده شده است. برخی دیگر از بازیکنان گزارش دادند که HDR در هر دو بازی پس از بهروزرسانی به درستی کار نمیکند.