طبق گفته مایکروسافت در ژانویه 2022، گیم پس بیش از 25 میلیون مشترک دارد. این شرکت اخیرا به عنوان بخشی از تحقیقات بریتانیا در مورد خرید اکتیویژن (Activision)، ادعا کرد که بیش از 60 کنسول خانگی فعال در خانهها دارد. در همان مصاحبه، اسپنسر ادعا کرد که تنها 10 تا 15 درصد از درآمد گیمپس برای مایکروسافت سود دارد. رئیس بخش بازیهای مایکروسافت همچنین اذعان کرد که افزایش قیمت کنسولهای ایکس باکس، بازیها و اشتراکها، بعید نیست. مایکروسافت و سونی مدتهاست که روی سرویسهای خود تمرکز کرده و آینده را بر اساس آنها برنامهریزی کردهاند.
گیم پس برای دومین سال متوالی به تعداد مشترک برنامهریزی شده نرسید –
منبع: https://gamefa.com/881466/%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%81-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1/
رسانه Axios گزارش داد که یک پرونده مالی جدید، اطلاعاتی را در مورد هدف سالانه مرتبط با دستمزد ساتیا نادلا (Satiya Nadella) و همچنین سایر مدیران کلیدی مایکروسافت ارائه میدهد. برای رسیدن به این هدف، مایکروسافت باید نرخ رشد 72.88 درصدی مشترکین ایکس باکس گیم پس را برای سال مالی منتهی به 30 ژوئن 2022 دریافت میکرد. در عوض، این نرخ تنها 28.07 درصد رشد کرده است.