یک اشتراک ارزان‌تر از سرویس گیم پس ارائه خواهد شد –

من فکر می‌کنم که در آینده قیمت برخی محصولات و خدمات خود را افزایش دهیم، اما برای تعطیلات امسال تصمیم گرفتیم که قیمت‌های قبلی را تغییر ندهیم. ما قیمت کنسول، بازی‌ها و سرویس خود را برای مدتی طولانی ثابت نگه داشتیم. من فکر نمی‌کنم بتوانیم تا ابد این کار را انجام دهیم. من عقیده دارم زمانی خواهد رسید که باید قیمت برخی چیزها را افزایش دهیم.

همچنین، احتمال افزایش قیمت اشتراک گیم پس نیز وجود دارد. آقای فیل اسپنسر در مصاحبه‌ای با WSJ گفت:

اگرچه این نظرسنجی ارائۀ سطحی ارزان‌تر از سرویس گیم پس را تضمین نمی‌کند، اما نشان‌دهندۀ آن است که مایکروسافت همچنان قصد دارد به طرق مختلف سرویس خود را گسترش دهد.

مدتی پیش، رسانۀ Axios گزارش داد که پرونده‌ای جدید پیرامون اهداف مالی مایکروسافت فاش شده است و طبق این اسناد، مایکروسافت باید نرخ رشد 72.88 درصدی مشترکین ایکس باکس گیم پس را برای سال مالی منتهی به 30 ژوئن 2022 دریافت می‌کرد؛ اما تنها شاهد رشد 28.07 درصدی بوده‌ است. این دومین ناکامی کمپانی مایکروسافت در رسیدن به اهداف محسوب می‌شود. در سال مالی ۲۰۲۱، مایکروسافت رشد ۴۷.۷۹ درصدی را از سرویس خود طلب می‌کرد اما نتیجه نهایی رشد ۳۷.۴۸ درصدی را نشان داد.

با توجه به یک نظرسنجی، احتمالاً شرکت مایکروسافت به‌زودی اشتراکی ارزان‌تر از سرویس محبوب ایکس باکس گیم پس را در دسترس مخاطبین خود قرار خواهد داد.

نظر شما در این باره چیست؟


منبع: https://gamefa.com/896644/microsoft-could-introduce-a-cheaper-ad-supported-game-pass-tier-survey-suggests/

این نظرسنجی روی وبسایت ResetEra قرار گرفته است و از کاربران این سوال را می‌پرسد که آیا حاضر هستند در ازای روبه‌رو شدن با یک سری محدودیت‌ها، اشتراکی ارزان‌تر از سرویس ایکس باکس گیم پس را خریداری کنند یا خیر. یکی از گزینه‌ها این است که مشترکین این سطحِ ارزان‌تر یا Lite، با تاخیری 6 ماهه به عناوین فرست پارتی یا انحصاری دسترسی پیدا کرده و همچنین به طور مداوم تبلیغاتی را روی رابط کاربری خود مشاهده کنند.

تبلیغات