Assassin’s Creed Mirage به ریشههای این سری بازگشته است
در ادامهی این مصاحبه، استفان بودون تاکید کرد که چند عنصر مهم این فرنچایز مانند ابزارهای مخفی کاری کلاسیک در Assassin’s Creed Mirage بازگشتهاند و این خبر بسیار خوبی برای طرفداران این مجموعه است.
شرکت یوبیسافت بار دیگر تاکید کرد که Assassin’s Creed Mirage روی ویژگیهای سنتی این فرنچایز تمرکز دارد و در این بازی خبری از المانهای نقشآفرینی و جهان باز نسخههای اخیر نخواهد بود.
سازندگان Assassin’s Creed Mirage در یوبیسافت (Ubisoft) پیشتر اشاره کرده بودند که در این بازی داستان شخصیتمحور و المانهای آن متمرکز بر ویژگیهای اصلی اولین نسخه Assassin’s Creed خواهد بود. این خبر خوبی برای طرفدارانی است که از عناصر افسانهای، نقشآفرینی و ماورالطبیعه موجود در نسخههای اخیر این مجموعه شامل Origins، Odyssey و Valhalla خسته شدهاند.
اکنون یوبیسافت تمام تمرکز خود را بر روی فرنچایز محبوب Assassin’s Creed معطوف کرده است تا همه چیز را به مسیر اصلی خود بازگرداند. به جز نسخهی Mirage، چند پروژه دیگر از جمله یک بازی موبایل به نام Codename Jade در دست توسعه قرار دارد و چندی پیش ویدیویی از گیمپلی آن در فضای مجازی فاش شد.
این خبر در حالی منتشر میشود که یوبیسافت اخیراً از لغو چند بازی معرفی نشده به دلیل مشکلات مالی خبر داده است. با کاهش شدید فروش، این شرکت به دنبال کاهش هزینهها است و تنها در یک بازه زمانی 6 ماهه، 7 پروژه لغو شدهاند.
بازی Assassin’s Creed Mirage در سال 2023 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
هدف اصلی ما با Mirage تمرکز روی شخصیت Basim و داستان بلوغ او، ارائه یک غوطهوری کامل در بغداد قرن نهم، و رویدادهای کلیدی آن زمان برای افراد پنهان است. ما میخواستیم این بازی یک اثر مستقل باشد که همه بتوانند از تجربه آن لذت ببرند.
استفان بودون (Stéphane Boudon)، کارگردان خلاق شاغل در یوبیسافت، در مصاحبهای جدید با سایت Gamesradar اظهار داشت که تیم سازنده Assassin’s Creed Mirage این بازی را به عنوان یک نامه عاشقانه برای نسخهی اول این مجموعه و طرفداران آن ساختهاند.
به گفتهی بودون، مقیاس و گستردگی Assassin’s Creed Mirage کوچکتر است، اما این بدان معناست که با یک اثر غیرجاهطلبانه مواجه خواهیم بود.