God of War Ragnarok نمی‌تواند از تمامی قابلیت‌های PS5 استفاده کند

در جریان یک مصاحبه، کارگردان انیمیشن God of War Ragnarok، برونو ولزکوئز (Bruno Velazquez)، متذکر شد که تیم سازنده در استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) از همان ابتدا قصد داشت بهترین بازی ممکن را برای PS4 توسعه دهد و به همین دلیل نتوانست از تمامی قابلیت‌های سخت‌افزار PS5 استفاده کند. وی در ادامه متذکر شد که هدف اصلی دریافت پایه‌های نسخۀ 2018 و گسترش آن‌ها بوده است. در بازی قبلی، هر 9 قلمرو به طرفداران معرفی شدند؛ اما توانایی ورود به همۀ آن‌ها وجود نداشت. در Ragnarok این موضوع تغییر خواهد کرد و به عنوان یک ایدۀ اصلی و مهم، ما قصد داشتیم مخاطبین را به تمامی قلمروها ببریم.

بر اساس صحبت‌های ولزکوئز، تمامی طراحی‌ها و اهداف صورت گرفته در ذهن اعضای سانتا مونیکا به گونه‌ای شکل گرفته‌اند که روی PS4 قابل اجرا باشند و روی PS5 تنها شاهد نسخۀ بهبود یافتۀ ایده‌ها هستیم. همان‌طور که می‌دانید، منظور از نسخۀ بهبود یافته، نرخ فریم بهتر، صدای سه‌بعدی، رزولوشن بهتر و بازخورد هاپتیک است. با این وجود، فراموش نکنید که بازی روی PS4 بهبودهای بسیاری را نسبت به God of War 2018 داشته است.


تبلیغات

بازی God of War Ragnarok در تاریخ 18 آبان (9 نوامبر) امسال برای PS4 و PS5 در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع: https://gamefa.com/882692/dev-god-of-war-ragnarok-unable-utilize-ps5/

یکی از سازندگان عنوان مورد انتظار God of War Ragnarok تایید کرد که این بازی نمی‌تواند از تمامی قابلیت‌ها و توانایی‌های سخت‌افزار PS5 بهره ببرد.