
بروزرسانی: 17 تیر 1404
Gollum در گزارشی جدید شرح داده می شود
گزارشی جدید از یک فروشگاه بازی آلمانی جزئیات بسیاری از مشکلات داخلی که در نهایت باعث شد The Lord of the Rings: Gollum به شدت شکست بخورد را نشان می\u200e دهد.

در این مرحله بر کسی پوشیده نیست که The Lord of the Rings: Gollum یکی از بزرگ ترین ناکامی های چند وقت اخیر به شمار می رود، اما گزارش جدیدی از فروشگاه بازی آلمانی Game Two شرایط توسعه نسبتاً نامساعدی را که استودیوی Daedalic Entertainment باید تحمل می کرد، آشکار کرده است.
پس از مصاحبه با مجموع ۳۲ کارمند سابق و فعلی استودیو، این گزارش بیان می کند که شکست پروژه را می توان به عوامل مختلفی از مدیریت ضعیف گرفته تا بحران گسترده و بی کفایتی توسعه دهنده نسبت داد. Daedalic Entertainment تجربه کار بر روی یک بازی سه بعدی با سطح جاه طلبی AAA را نداشت زیرا همیشه به خاطر پروژه های Point-and-Click و دوبعدی خود شناخته می شد.
به موارد گفته شده در بالا، بودجه نسبتاً ناچیز ۱۵ میلیون دلاری را نیز برای چنین پروژه بلندپروازانه ای اضافه کنید، تیم قادر به استخدام استعدادهای لازم برای تحقق این جاه طلبی ها نبود. ظاهراً توسعه دهنده تلاش می کرده که بودجه بیشتری برای بازی دریافت کند، اما این درخواست ها به طور مداوم توسط مالک آن، یعنی Bastei Lübbe رد می شد.
علاوه بر این، توسعه دهندگان به دلیل دستورات مدیرعامل شرکت، کارستن فیچتلمن (Carsten Fichtelmann)، و مدیر عملیات، استفان هارمس (Stephan Harms)، مجبور شده اند ساعت های طولانی کار کنند. مثل اینکه تمام شرایط برای ایجاد یک محیط استرس زا گرد هم آمده بودند.
با وجود تمام این سختی ها، The Lord of the Rings: Gollum آماده انتشار نبود. بنابراین زمانی که بازاریابی برای بازی آغاز شد، توسعه دهندگان باید به اقدامات کنترل آسیب متوسل می شدند تا خشمی که اتفاق می افتاد را به حداقل برسانند.
بد نیست بدانید که چنین قصوری همچنان یکی از مشکلات همیشگی صنعت گیم به شمار می رود و The Lord of the Rings: Gollum تنها یکی از چندین بازی در صف طولانی عناوین ناامیدکننده اخیر است.

نظر شما در این باره چیست؟
منبع: https://gamefa.com/984597/the-lord-of-the-rings-gollums-turbulent-development-cycle-detailed-in-new-report/