Marvel’s Spider-Man 2 همچنان حس شوخطبعی خواهد داشت
حتی به هنگام معرفی Marvel’s Spider-Man 2 هم استودیوی Insomniac Games گفت که این بازی قرار است لحن تاریکتری نسبت به دو نسخه قبلی داشته باشد و نمایش گیمپلی اخیر این بازی در PlayStation Showcase به خوبی این موضوع را نمایان کرد. با توجه به ارتباط Peter با Symbiote و شرورهایی مثل Kraven the Hunter و Venom، طبیعی است که Marvel’s Spider-Man 2 داستان تاریکتری را روایت کند. با این حال علی رغم این مهم، همانند دو نسخه قبلی، قرار است شاهد قلب و شوخطبعی زیادی در بازی باشیم.
به نظرم شما این مسئله را در تریلر گیمپلی بازی دیدید. ما لحظاتی را بین Miles و Ganke و Falcon دیدیم و همچنین در پایان شاهد آن دیالوگ در مورد تغییر کردن Peter هستیم. پس ما این المانهای انسانی را در بازی داریم، چه در مواقع جدیتر که شاهد تاثیرات Symbiote روی Peter هستیم و چه در لحظات شوخطبعانهتر بازی.
Marvel’s Spider-Man 2 پاییز امسال به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. Insomniac Games گفته که به زودی تاریخ عرضه دقیق بازی را اعلام خواهد کرد.
آنها کار خود را عالی انجام دادهاند. اما این کار بسیار بسیار دشواری است. با این حال این چیزی است که ما مدیون بازیکنان هستیم. ما باید بتوانیم این تعادل را بین لحن تاریکتر و شخصیتهایی مثل Kraven و Venom و دیگران پیدا کنیم. اما همچنان باید آنها را بخندانیم.
با این وجود اینتیهار گفته که بازی به دنبال ایجاد تعادلی بین حسهای مختلف است و بیش از حد روی این لحن تاریک تمرکز نمیکند:
کارگردان خلاق بازی Marvel’s Spider-Man 2 گفته که هدف تیم توسعه رسیدن به تعادلی بین تمها و شخصیتهای تاریکتر بدون قربانی کردن داستانی انسانی با قلب و شوخطبعی زیاد بوده است.
اخیرا شاهد انتشار اطلاعات زیادی در مورد بازی Marvel’s Spider-Man 2 بودهایم. Insomniac Games تایید کرده که نقشه این دنباله قرار است حدود دو برابر بزرگتر از بازی قبلی باشد. بازیکنان هم در جهان باز قادر خواهند بود تا به صورت آزادانه بین Miles و Peter شخصیت خود را عوض کنند.
چه مسئله Kraven باشد و چه Venom و حالا ارتباط Peter با Symbiote، طبیعی است که این داستان المانهای تاریکتری داشته باشد. این صرفا به خاطر احترام ما به این شخصیتها و چیزی است که آنها به داستان اضافه میکنند.
اینتیهار در ادامه گفت که تیم روایی بازی Marvel’s Spider-Man 2 در رسیدن به تعادلی بین لحن تاریکتر بازی و داشتن این لحظات انسانی و شوخطبعانه عالی عمل کرده است:
این را برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان خلاق بازی، در مصاحبهای جدید با وبسایت Eurogamer گفته است. او گفته که لحن تاریکتر داستان با توجه به تصمیماتی که استودیو گرفته طبیعی است: