Marvel’s Spider-Man 3 چالش طراحی جهان خود را به عهده می گیرد

بازی Marvel's Spider-Man 3 با چالش طراحی جهان خود مواجه است

اگرچه اینسومنیاک گیمز می‌تواند مسیرهای متفاوتی برای Marvel’s Spider-Man 3 داشته باشد، اما دنیای باز آن در نیویورک آینده متفاوتی خواهد داشت.

تبلیغات

در حالی که Insomniac بر روی توسعه Marvel’s Wolverine تمرکز کرده است، همچنین نگاهی گذرا به Marvel’s Spider-Man 3 ارائه می دهد. نه تنها اطلاعات فاش شده به آینده روشنی برای این سری اشاره می کنند، بلکه موفقیت بازی دوم به تضمین یک سه گانه عالی کمک کرد. در سریال اگرچه مسیرهای زیادی وجود دارد که توسعه دهندگان می توانند داستان را دنبال کنند، نسخه سوم ممکن است با یک چالش دشوار و یک اشکال بزرگ در ساختار جهان باز خود روبرو شود.

اینسومنیاک در سه بازی مختلف بازیکنان را به شهر بزرگ نیویورک برد. این یک تجربه عالی است، اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد که استودیو می تواند در این شهر نمادین استفاده کند. سازندگان نمی توانند مرد عنکبوتی را از نیویورک دور کنند زیرا او همیشه آن را خانه می نامند. بنابراین، به نظر می رسد که Insomniac تصمیم بزرگی در مورد طراحی دنیای بازی خود دارد.

قسمت اول Marvel’s Spider-Man بازیکنان را به خوبی با شهر نیویورک آشنا کرد و حس گشت و گذار و تاب خوردن در آن لذت بخش بود. Insomniac همچنین جزیره منهتن را با تمام نقاط دیدنی نمادینی که انتظار می رود در اختیار بازیکنان قرار داده است. به علاوه، دارای انواع ساختمان های کلاسیک مارول، از جمله Daily Bugle، Sanctum Sanctorum و حتی برج Avengers است. اکنون، اگر آن را با گیم پلی هیجان انگیز ترکیب کنید، به راحتی می توانید متوجه شوید که چرا این یکی از بهترین بازی های ابرقهرمانی است.

Marvel's Spider-Man 3 چالش طراحی جهان خود را به عهده می گیرد

بازیکنان نیویورک زمستانی را در Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تجربه می کنند. Marvel’s Spider-Man 2 سپس با اجازه دادن به بازیکنان برای کشف بروکلین و کوئینز، این سری را به سطح کاملاً جدیدی برد. اما این باعث می شود که Marvel’s Spider-Man 2 تنها دو منطقه دیگر برای کاوش داشته باشد، برانکس و استاتن آیلند. در حالی که دیدن دوباره آنها جالب خواهد بود، اما ممکن است پس از گذراندن سه بازی در همان محدوده شهر، زمان آن رسیده است که چیز جدیدی را به آنها نشان دهیم.

گسترش به شهر نیویورک برای بازی Marvel’s Spider-Man منطقی است، اما ممکن است آنقدر متفاوت نباشد که بازیکنان از آن لذت ببرند. قبلاً انتقاداتی مبنی بر یکسان بودن قسمت های مختلف شهر وجود داشته است، بنابراین ممکن است زمان تغییر آن فرا رسیده باشد. با این حال، دور کردن مرد عنکبوتی از شهرش می‌تواند اشتباه بزرگی باشد، اگر با دقت کافی مدیریت نشود. مرد عنکبوتی همیشه شهر نیویورک را خانه نامیده است و تقریباً هر فیلم و بازی در داخل مرزهای شهر اتفاق می افتد. درست مانند بتمن و شهر گاتهام، مرد عنکبوتی و شهر نیویورک در طول سال ها جدایی ناپذیر شده اند. دنیای سینمایی مارول حتی سعی کرد با فیلم Spider-Man: Far From Home خیلی تغییر کند، اما در حالی که فیلم نقدهای خوبی دریافت کرد، غیبت منهتن با آنچه طرفداران انتظار داشتند مغایرت داشت. از آن زمان تا کنون هیچ کس سعی نکرده است که دوباره همان کار را انجام دهد.

Marvel's Spider-Man 3 چالش طراحی جهان خود را به عهده می گیرد

در واقع، دور کردن مرد عنکبوتی از شهر نیویورک ممکن است برای Insomniac Games بسیار خطرناک باشد. اما پس از سه بازی در سری مرد عنکبوتی مارول، بازیکنان سزاوار تنوع بیشتری هستند. با پیشروی سریال، Insomniac احتمالاً راه هایی برای گسترش شهر خواهد داشت تا آن را جذاب نگه دارد. این ممکن است توسعه دهندگان را در دوراهی قرار دهد. امیدواریم سازندگان راهی برای متعادل کردن آثار کلاسیک فرنچایز با محتوای جدید پیدا کنند.

منبع: https://gamefa.com/1067408/marvels-spider-man-3-needs-a-new-open-world/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار