Requiem از فناوری دوال سنس بهره می برد
انتشار: مهر 04، 1401
بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1404

Requiem از فناوری دوال سنس بهره می برد

در همین مصاحبه، پینسن هم چنین تایید کرد که A Plague Tale: Requiem عنوان بسیار طولانی تری از بازی قبلی خواهد بود و به پایان رساندن آن بین 15 تا 18 ساعت زمان خواهد برد. با این حال این بازی قرار نیست دارای محتوای اضافه و اتلاف وقت باشد. از طریق این لینک می توانید بیشتر در این مورد مطالعه کنید.

بازی A Plague Tale: Requiem به تازگی گلد شد. این بازی در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۱ (۱۸ اکتبر ۲۰۲۲) برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ از طریق فضای ابری و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.



منبع: https://gamefa.com/871492/a-plague-tale-requiem-developer-details-dualsenses-haptic-feedback-implementation-on-ps5/

برای مثال بر روی پلی استیشن 5 این بازی از ویژگی Haptic Feedback کنترلر دوال سنس استفاده می کند. در مصاحبه ای جدید با مجله ی PLAY، آقای کوین پینسن (Kevin Pinson)، طراح ارشد مراحل این بازی، کمی بیشتر در مورد نحوه ی استفاده از این ویژگی صحبت کرده است:

تبلیغات
در A Plague Tale: Requiem نماهای صوتی و برخورد فیزیکی محیط ها از اهمیت بالایی برخودار هستند و این مسئله را از طریق Haptic Feedback حس خواهید کرد. بازی کردن با دوال سنس پلی استیشن 5 بسیار لذت بخش است. خوشحالم که طرفداران به زودی قادر به تجربه ی آن خواهند بود.

Asobo Studio، توسعه دهنده ی A Plague Tale: Requiem، پیش از این گفته بود که لغو نسخه های نسل قبلی این بازی به آن ها اجازه داده بود تا به سمت توسعه ی پروژه ی جاه طلبانه تری بروند و دست بازتری داشته باشند. همان طور که انتظار می رود این تصمیم به توسعه دهندگان اجازه داده تا از برخی از ویژگی های منحصر به فرد سخت افزار نسل جدید هم استفاده کنند.

طراح ارشد مراحل بازی A Plague Tale: Requiem به تازگی مشخص کرده که این بازی قرار است از ویژگی های منحصر به فرد کنترلر دوال سنس خصوصا Haptic Feedback استفاده کند.