Silent Hill 2 Remake یک تجربهی بصری فوقالعاده خواهد بود
از گیمپلی تا داستان گرفته، بازیهای قبلی بلوبر تیم همیشه به دلایل مختلف با انتقادات زیادی از سوی بازیکنان و منقتدان مواجه شدهاند، اما طراحی هنری و جلوههای بصری و فنی جزو این دلایل نبوده است. این مهم برای تجربهی Silent Hill اساسی است و تعهد بلوبر تیم به این جنبه از بازی قطعا خیال طرفداران را راحت خواهد کرد.
به نظرم جلوههای بصری همیشه جزو نقاط قوت بازیهای بلوبر تیم بودهاند و این قضیه قرار است در Silent Hill 2 Remake هم ادامه پیدا کند. ما کار اساسی زیادی را به هنگام شروع روند توسعه انجام دادیم و با همکاری Ito مطمئن شدیم که از نظر هنری همنظر هستیم. تیمهای دوبعدی و سهبعدی ما در زمینههای خود بهترین هستند و میتوانید انتظار یک تجربهی بصری فوقالعاده را داشته باشید. ما یک آزمایش خارجی زودهنگام را برگزار کردیم و با بازخوردهای مثبتی روبهرو شویم. البته هنوز راه زیادی باقی مانده اما ما خوشبین هستیم.
تهیهکنندهی ارشد بازی Silent Hill 2 Remake گفته که جلوههای بصری همیشه جزو نقاط قوت بلوبر تیم (Bloober Team) بوده و این جریان در Silent Hill 2 Remake هم ادامه خواهد یافت.
آقای Maciej Głomb، تهیهکنندهی ارشد Silent Hill 2 Remake، در مصاحبهای با GamingBolt کمی بیشتر در این مورد صحبت کرده و به طرفداران اطمینان خاطر داده که همانند بازیهای سابق بلوبر تیم که همگی از نظر فنی و بصری عالی بودهاند، این ریمیک هم قرار است یک “تجربهی بصری فوقالعاده” باشد. به گفتهی Głomb، تیم توسعهی بازی در بلوبر تیم با کارگردان هنری و طراح هیولاهای بازی اصلی یعنی Masahiro Ito در این پروسه به صورت نزدیک همکاری کرده است:
ریمیک Silent Hill 2 قرار نیست چندان داستان اصلی را تغییر دهد، اما با توجه به زمان زیادی که از عرضهی بازی اصلی گذشته، طبیعی است که در سایر زمینهها شاهد تغییرات و بهبودهای قابل توجهای باشیم. این مهم طبعا در مورد گیمپلی صدق میکند و قرار است شاهد دوربین روی شانهی جدیدی باشیم و سیستم مبارزات هم از نو طراحی شدهاند. صد البته بازیکنان میتوانند انتظار ارتقاهای بصری و فنی چشمگیری را داشته باشند.
بازی Silent Hill 2 Remake در حال حاضر برای پلی استیشن 5 و پلتفرم PC در دست توسعه است و هنوز تاریخ عرضهی دقیقی ندارد. این بازی به مدت 12 ماه انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 خواهد بود.
در طول این مصاحبه Głomb در مورد جوانب مختلف توسعهی Silent Hill 2 Remake مثل همکاری دائم بلوبر تیم با کونامی (Konami)، الهام گرفتن از ریمیک Resident Evil 2 و احتمال کار کردن این استودیو روی پروژههای دیگر Silent Hill در آینده هم صحبت کرد.